حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در اجتماع بسیجیان

غرب مجبور شد ایران هسته‌ای را بپذیرد / آینده متعلق به جریان انقلاب اسلامی است

نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ما در مسئله هسته‌ای در همان نقطه‌ای هستیم که دیروز بودیم. مجلس و دولت محکم و استوار بر اصول انقلاب پای ‌فشردند تا دشمن در برابر ما تسلیم شد.
کد خبر: ۶۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۱ - 26November 2013

غرب مجبور شد ایران هسته‌ای را بپذیرد /  آینده متعلق به جریان انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام ابوترابیفرد، نائب رییس مجلس شورای اسلامی در تجمع ۲۵۰۰ نفری بسیجیان گردانهای امام علی (ع)، امام حسین (ع)، بیتالمقدس، عاشورا، الزهرا (س) و کوثر ناحیه مقاومت بسیج شهید مطهری در میدان امام حسین (ع) اظهار کرد: شاید بتوان گفت یکی از زیباترین و استثناییترین پدیدهها در قرنهای اخیر پیدیده بسیج مستضعفین است.

وی افزود: بسیج جریانی متشکل، هوشمند، متعهد و آراسته به روحیه مقاومت و ایثار است. جریانی که از قلب امام امت جوشید و از متن جامعه اسلامی سر برآورد و ریشههای محکم آن در عمق ایمان به خدای سبحان، پیامبر اعظم (ص)، کتاب آسمانی و ائمه اطهار (ع) و تداوم ولایت، در چهره با صلابت فقیه شجاع دلباخته به خدا استحکام یافت. جریانی که میکوشد شرایط زمان را درک کند و مناسب با زمان رسالت خود را شناخته و مسئولیت خود را به شایستگی به انجام برساند.

نایب رییس مجلس با اشاره به صحبتهای مقام معظم رهبری تصریح کرد: به بیان رهبر عالیقدر انقلاب، حضرت آیتالله خامنهای بسیج یک جریان هوشمند است که در زمان و مکانی استقرار دارد، مسئولیت خود را میشناسد و با انجام مسئولیت، گوی سبقت را از دیگران میرباید و خود را در مقابل خدای سبحان مسئول میبیند.

وی با اشاره به درهم کوبیدن پایههای سست ژاندارم آمریکا در منطقه و در هم کوبیدن نظام مستبد شاهنشاهی، اظهار کرد: اگر این جریان بسیجی جوشیده از دل انقلاب نبود، این میدان شهدا و راهیپیماییهای میلیونی در خیابانها ثبت نمیشد.

ابوترابیفرد تصریح کرد: سیل خروشان مردم ارکان حکومت شاه را فرو ریخت و در زبالهدان تاریخ دفن کرد، به نحوی که امروز نام و نشانی از آن وجود ندارد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیج در گام دوم استکبار جهانی را در قامت صدام خائن و ملعون، دلارهای نفتی کشورهای نفتخیز منطقه و سلاحها و جنگدههای کشورهای به اصطلاح قدرتمند جهان را شکست داد، افزود: دشمن با نیرویی قدرتمند و با اندیشه حذف جمهوری اسلامی وارد بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از مرزهای خاکی، آبی و هوایی کشور شد، اما هرگز احتمال نمیداد سیلی محکم و پرقدرت از دست بسیجیان بخورد.

وی افزود: جنگ ایران با آمریکا و متحدانش و کشورهای مزدور در منطقه، با سلاحهای سنگین، جنگندهها و سلاحهای شیمیایی، به نقابل اسلام و کفر، حق و باطل و دنیا و آخرت بدل شد. مردان، زنان، جوانان، کسبه، دانشگاهیان در کنار هم بودند و این عظمت گامی بزرگ در سایه زعامت و رهبری امام بسیجیان بود.

ابوترابیفرد با اشاره به ادامهٔ تقابل استکبار با بسیج و ۳۲ سال تحریم، تاکید کرد: در سالهای اخیر سختترین و شکنندهترین و به قول آمریکاییهای تحریمهای فلج کننده را بر مردم ایران وارد کردند، اما در این جبهه نیز اذعان کردند به اهداف خود دست نیافتهاند.

وی با اشاره به ارجاع پرونده هستهای ایران به شورای امنیت برای تعطیلی چرخه تولید سوخت هستهای در ایران گفت: با یاری خدا و مقاومت ملت ایران و دانشمندان هستهای ما که میانگین سنیشان ۲۶ سال است، به یک قطب قدرتمند هستهای در دنیا تبدیل شدهایم.

نائب رییس مجلس افزود: تحریمها نه تنها چرخه اقتصاد کشور را فلج نکرد، بلکه تفکر اقتصاد مقاومتی و جدایی از نفت را در دستور کارملت ایران قرار داد.

وی با اشاره به فتنههای سالهای اخیر گفت: این فتنهها نه تنها موجب شکاف بین آحاد ملت نشد، بلکه با مشارکت ۷۳ درصدی مردم در اوج وحدت و انسجام ملی در اخلاق و وفاداری به رهبر معظم انقلاب را به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه این مشارکت مردم است که آمریکا مجبور میشود برخلاف همه تحریمها، ایران هستهای مقتدر را بپذیرد، تصریح کرد: آمریکا مجبور شد در برابر نیروی قدرتمند بسیج تسلیم شود و از پیوند ناگسستنی امت و امام و رهبری خود نشات میگیرد.

ابوترابیفرد با بیان اینکه امروز جوانان لبنان جلوهای از ایمان و صلابت و وفاداری به اسلام و بسیجیان ایران هستند، خاطرنشان کرد: امروز غزه با الهام از ایمان، استقامت و شکوه پایداری بسیجیان به محور مقاومت تبدیل شده است.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یک جریان قدرتمند بسیجی سوریه را از حلقوم آمریکا بیرون آورده است. از سال ۱۳۴۲ تا امروز یعنی نیم قرن، در هر نقطه، حوزه و مسئلهٔ سیاسی، نظامی، اقتصادی، علمی، فرهنگی و اجتماعی که جریان قدرت انقلاب اسلامی و جریان بسیج رویاروی آمریکا و مزدورانش ایستاده است، بدون استثنا جریان انقلاب، مقاومت و بسیج پیروز میدان بوده است.

ابوترابیفرد با اشاره به اینکه آخرین پیروزی ما مذاکرات ژنو ۳ بود، تصریح کرد: اینها سال قبل و دو سال قبل بر توقف کامل سازمان غنیسازی در داخل ایران و تهدید نظامی اصرار داشتند. اما امروز همه آنها امضا کردند و وزیرخارجه ایران در مقابل چشم آنها مصاحبه کرد و گفت ایران هستهای با غنیسازیی راه خود را ادامه خواهد داد.

نائب رییس تاکید کرد: بنده به عنوان کسی در در فضای سیاسی حضور دارم میگویم امروز ما در مسئله هستهای در همان نقطهای هستیم که دیروز بودیم. مجلس و دولت محکم و استوار بر اصول انقلاب پای فشردند تا دشمن در برابر ما تسلیم شد.

وی افزود: جریان بسیج، در خدمت رهبری حرکت میکند و این جریان در دنیای اسلام و کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه، بحرین، مصر، غزه و فلسطین شکل گرفته است و آینده متعلق به بسیج و مستضعفین جهان و تفکر انقلاب اسلامی است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار