سردار کاظمینی در همایش مدیریت جهادی:

«مدیریت جهادی» ما را از وارد کردن مدیران غربی بی نیاز می‌کند

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با تشریح فواید اجرایی شدن مدیریت جهادی گفت: با بکارگیری این شیوه مدیریتی می‌توانیم در عرصه صنعت و معدن، دانش خود را صادر کنیم؛ علاوه بر این نیازی هم به وارد کردن مدیران غربی نخواهیم داشت.
کد خبر: ۶۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱ - 04February 2016

«مدیریت جهادی» ما را از وارد کردن مدیران غربی بی نیاز می‌کند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه تهران بزرگ، شامگاه چهارشنبه در دومین همایش ملی مدیریت جهادی، درباره پیامهای استفاده از این شیوه مدیریتی اظهار داشت: پیام استفاده از مدیریت جهادی  و این همایش عبارتند از اینکه میتوانیم با مدیرت جهادی پیروز صحنه اقتصاد مقاومتی باشیم، وابستگی به نفت را به صفر برسانیم، از رکود خارج شویم، درآمد ناخالص ملی را افزایش دهیم، با افزایش اشتغال از تورم و بیکاری بکاهیم، و با کاستن از فساد امنیت اجتماعی را افزایش دهیم.

وی افزود: همچنین با بکارگیری شیوه مدیریت جهادی میتوانیم در عرصه صنعت و معدن دانش و توانمندی را صادر کنیم؛ علاوه بر این نیازی هم به وارد کردن مدیران غربی نخواهیم داشت؛ بنابر این با بهرهمندی از مدیریت جهادی میتوان به قطب اول منطقه تبدیل شد.

سردار کاظمینی در پایان تصریح کرد: ما میتوانیم از وضع کنونی خارج و به آیندهای آباد و مستقل در عرصه اقتصاد تبدیل شویم؛ البته به شرط آن که مدیریت جهادی را به درستی اجرا کرده و بهره لازم را از آن بگیریم.

دومین همایش ملی مدیریت جهادی با حضور خانواده شهدای مدافع حرم، سردار عبادالله عبدالهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتمالانبیا، مهندس باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت، و دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

در این مراسم از خانواده شهیدان محمود شهبازی، علی مهدی معبودی، قدیر سرلک و محمد محمدخانی از شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعین حرم تجلیل بعمل آمد. همچنین وزیر بهداشت و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و رئیس سازمان اقتصادی کوثر به همراه جمعی دیگر از مدیران بهعنوان مدیران جهادی تجلیل شدند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار