سردار عراقی:

بسیج در عرصه‌های مختلف موفقیت‌های بی‌نظیری کسب کرده است

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: موفقیت‌ها و توفیقات نهاد مردمی بسیج مرهون ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری این شجره طیبه در تمامی عرصه‌ها است.
کد خبر: ۶۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۲ - 27November 2013

بسیج در عرصه‌های مختلف موفقیت‌های بی‌نظیری کسب کرده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار "عبدالله عراقی" جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در همایشی که به منظور گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد، ضمن یادآوری این که بسیج از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در تمام عرصهها به توفیقات قابل توجهی دست یافته است، اظهار داشت: موفقیتهای بسیج حاصل ولایتپذیری و ولایتمداری این نهاد انقلابی است.

وی افزود: بسیج با ورود به هر عرصهای چه حوزه فرهنگی، چه حوزه اقتصادی و چه دیگر عرصهها توانسته است علاوه بر ایفای نقشی بیبدیل موفقیتهای بینظیری را کسب کند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: عرصه اقتصادی نیز از جمله این حوزهها است و با توجه به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری و تعیین راهبرد آن به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بسیج میتواند در این عرصه نیز به موفقیتهای قابل توجهی دست یابد.

سردار عراقی تصریح کرد: سه رکن اقتصاد، دانش و قدرت دفاعی از پایههای قدرت در هر جامعهای محسوب میشود که در کشور ما نیز باید به آن توجه شود.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در کشور ما نیز دو مؤلفه دانش و قدرت دفاعی به پیشرفتهای قابل توجهی دست یافته است و در زمینه اقتصادی نیز باید به همت نیروی بسیج نقش مؤثری را در کشور ایفا کنیم.

وی اضافه کرد: برنامه اقتصادی برای همه نیروهای لشکری، کشوری و نهادها و سازمانها لازم است و زمانی میتوان از تعیین یک برنامه اقتصادی کامل مطمئن بود که همین پایهها و عناصر جامعه برپا باشد.

سردار عراقی با اشاره به ظرفیتهای عظیم بسیج و کارکردهای آن تأکید کرد: بیتردید نقش بسیج در عرصههای صنعتی و اقتصادی نیز امری بدیهی است که باید با به کار گرفتن این ظرفیتها در راستای منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات ایشان بر مسائل اقتصادی و حماسه اقتصادی حرکت کرد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان داشت: جامعهای موفق است که همه مردم آن برای رسیدن به هدف واحد تلاش کنند و در کشور ما نیز برای رسیدن به حماسه اقتصادی مورد نیاز باید با همکاری و تلاش و ممارست به این مهم دست یابیم.

وی با اشاره به پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس مکتبی بودن، اعتقادات بالای رزمندگان اسلام و همچنین ولایتپذیری نیروها را موجب برتری جمهوری اسلامی ایران بر جبهه استکبار دانست.

سردار عراقی با اشاره به مذاکرات اخیر کشورمان با 1+5 عنوان کرد: بیتردید در هر زمینهای باید رهرو خط مشی مقام معظم رهبری بود و اگر در هر عرصهای از منویات معظمله پیروی کنیم قطعاً به پیروزی دست مییابیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خاتمه ولایتمداری بسیجیان را عامل مهم موفقیت این نهاد در عرصههای مختلف به خصوص عرصه اقتصادی عنوان کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم از بسیجیان نمونه شرکت نیرومحرکه قزوین تجلیل به عمل آمد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار