در چهارمین روز از ایام دهه فجر در استان اردبیل برگزار شد:

برگزاری مراسم میهمانی لاله ها و عطر افشانی و نثار گل به مزار مطهر شهدا

مراسم میهمانی لاله ها و عطر افشانی و نثار گل به مزار مطهر شهدا عصر پنجشنبه و همزمان با آیین میهمانی لاله ها در سراسر کشور در استان اردبیل نیز برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳ - 06February 2016

برگزاری مراسم میهمانی لاله ها و عطر افشانی و نثار گل به مزار مطهر شهدا

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، در یکی از این آیین ها که در شهر اردبیل و در آرامستان شهدای قاسمیه برگزار شد حجت الاسلام نظرپور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به فداکاری های مردم و شور و اشتیاق آنها بخصوص جوانان در روزهای خون و قیام مبارزه و تداوم آن ایثارها در دوران دفاع مقدس، نیاز جامعه امروز را ایثار، گذشت و فداکاری دانست.

نظر پور با اشاره به نقشه های شوم استکبار بر علیه ایران اسلامی، همگان را به بصیرت افزایی و شرکت پرشور در راه پیمایی 22 بهمن و انتخابات اسفند ماه دعوت کرد.

در ابتدای این مراسم، جواد انزابی معاون اداری و مالی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان طی سخنانی کوتاه به نحوه شهادت شهید کریم احمدی از شهدای انقلاب اردبیل در منزل خود و در آغوش مادر اشاره کرد و آن را یکی از مصادیق بارز بی رحمی عمال رژیم شاهنشاهی دانست.

انزابی در ادامه پیام حجت السلام شهیدی ریاست سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور  را برای حاضران قرائت کرد.

در ادامه مراسم حاضران ضمن استماع ذکر مصیبت اهل بیت و مداحی در وصف و یاد شهدا، به عطر افشانی و نثار گل به مزار مطهر شهدا پرداختند.

لازم به ذکر است در ادامه این مراسم مدیر کل و کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل با حضور در حرم مطهر شهدای گمنام مجتمع تفریحی گردشگری شورابیل، به نثار گل و قرائت فاتحه پرداختند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار