همزمان با دهه فجر؛

یادواره 22 شهید انقلاب اسلامی در یزد برگزار شد

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی یاد و خاطره 22 شهید انقلاب اسلامی یزد گرامی داشته شد.
کد خبر: ۶۹۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶ - 06February 2016

یادواره 22 شهید انقلاب اسلامی در یزد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از یزد، دومین یادواره شهدای انقلاب اسلامی یزد با حضور استاندار، نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، مسئولان و آحاد مردم شهید پرور دارالعباده در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد.
حجت الاسلام صمدی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا انقلاب اسلامی گفت: شهدا در راه اعتلای اسلام جانشان را تقدیم کردند و امنیت کنونی ما مرهون خون شهداست.
وی به داشتن بصیرت و آگاهی در راه ترویج ارزشهای اسلامی تاکید کرد و افزود: شهدای راه خدا با پیروی از رهبران دینی خود با بصیرت و آگاهی عمیق خود دست به خلق حماسه می زنند.
این استاد حوزه و دانشگاه همچنین با بیان شرایط سخت دوران ستمشاهی تصریح کرد: دشمنان اسلام و قرآن همواره درصدد ضربه زدن به نظام مقدس اسلامیمان بوده و هستند و این جریان از نخستین روزهای شعله ور شدن انقلاب در ایران اغاز شد و تا امروز ادامه دارد.
صمدی اضافه کرد: همانگونه که استکبار برای ضربه زدن به ما مجهز شده است، ما نیز باید با تبعیت از ولی امر مسلمین جهان در خط ولایت حرکت کرده و توطئه های آنان را خنثی کنیم.
استان یزد در طول دوران مبارزه علیه حکومت طاغوت 22 جوان برومند خود را در راه گسترش اسلام ناب محمدی و اعتلای میهن اسلامی تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده است.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار