امیر موسوی در جمع خبرنگاران:

رادار عصر قدرت دید نیروی دریایی را افزایش داد/دفاع تیم هسته‌ای از کشور در سنگر دیپلماسی

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: رادار عصر قابلیت تفکیک اهداف را ارتقا داده و موشک‌های کروز را شناسایی می‌کند.
کد خبر: ۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۹ - 27November 2013

رادار عصر قدرت دید نیروی دریایی را افزایش داد/دفاع تیم هسته‌ای از کشور در سنگر دیپلماسی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ "عبدالرحیم موسوی" جانشین فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم رونمایی از "رادار عصر" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما خدا را شاکریم که صفر تا صد "رادار عصر" توسط نیروی دریایی ساخته شد. این رادار با قابلیتهای بالایی که دارد، ما را به اهداف خود نزدیکتر میکند.

وی افزود: رادار عصر قابلیت تفکیک اهداف را ارتقا داده و در سطح مقطع چهار متر مربع در فاصله 110 مایلی، هدف را کشف میکند. این کشف باعث میشود موشکهای کروز شناسایی شوند.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه رادار عصر قدرت دید نیروی دریایی را افزایش داده و برای شرایط مدار 10 درجه ساخته شده است، تصریح کرد: این رادار روی شناورها نصب میشود و توانایی شناسایی دوست و دشمن را دارد. با اضافه شدن این رادار به یگانها شناور قدرت رزمی شناورها و شناسایی آنها افزایش مییابد.
 
امیر موسوی در ادامه با اشاره به تلاش مقامات ایرانی در مذاکرات با گروه 5+1 گفت: این افراد نیز مانند ما در حال دفاع کردن هستند. یکی در سلول زیردریایی در حال دفاع از کشور است، دیگری در سنگر خاکی و آنها هم در سنگر دیپلماسی از کشورشان دفاع کردند.

وی بهترین تعبیر درباره توافقات هستهای را تعبیر مقام معظم رهبری دانست و افزود: خدا را شاکریم که مردم ما فهمیده و با شعور هستند و میدانند که تیم مذاکره کننده ما زحمت خود را کشیدهاند.

جانشین فرمانده کل ارتش تأکید کرد: هر کس در هر عرصهای برای سرفرازی نظام تلاش میکند همسنگر ما است و ما برای سلامتیاش دعا میکنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار