نماینده مردم همدان:

مردم در انتخابات 94 با حضور حداکثری توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در انتخابات 94 با حضور حداکثری توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند.
کد خبر: ۶۹۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱ - 07February 2016

مردم در انتخابات 94 با حضور حداکثری توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند

ابراهیم کارخانهای نماینده همدان درمجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، درباره حضور حداکثری مردم درانتخابات 94 گفت: تمام کسانی که در یک کشور زندگی میکنند سرنوشتشان به آنچه که انتخاب میکنند گره خورده است؛ لذا در مورد آنچه در هر سرزمینی رقم میخورد مردم آن کشور نقش مستقیم دارند.

وی ادامه داد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری حضور حداکثری مردم در انتخابات حتی کسانی که تنها اصل نظام را قبول دارند یعنی رقم زدن سرنوشت آینده جامعه؛ چرا که انتخابات با حضور حداکثری مردم پشتوانهای برای نظام درهر حاکمیت نیز هست.

نماینده مردم همدان اظهار داشت: وقتی در کشوری انتخابات برگزار میشود و مردم آن جامعه رغبتی برای حضور در آن نشان نمیدهند و درصد حضور مردم پایین باشد نشان دهنده علاقه کم مردم به سرنوشت آحاد مردم به آینده آن حاکمیت است؛ اما وقتی مردم در انتخابات شرکت میکنند حالا با هر فکر و سلیقهای یعنی اینها میپذیرند که حضورشان در سرنوشت جامعه موثر است.

کارخانهای تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایران که نحوه اداره کشور با اداره مردم و با انتخاب آنها شکل میگیرد؛ از انتخاب یک دهیار در یک روستا تا انتخاب نیابتی رهبر در کشور به شکل انتخاب مردم سالاری دینی است و در طول سه دهه گذشته شاهد بودیم همیشه حضور مردم در انتخابات حضوری پرشور و پر رنگ بوده است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: در انتخابات 94 مردم با حضور حداکثری توطئه دشمنان را خنثی میکنند و امیدواریم در رکن دیگر انتخابات که انتخاب اصلح و وفاداران نظام (خبرگان رهبری) است؛ مردم کسانی را انتخاب کنند که ویژگیهایی را که بارها رهبر معظم انقلاب فرمودند از جمله تدین، انقلابی گری، وفاداری و در خط امام بودن در عمل را دارا باشند.

کارخانهای همچنین به توطئه گری کشورهای غربی در انتخابات 94 اشاره کرد و گفت: کشورهایی که از بدو حیات تاکنون هیچ انتخاباتی را تجربه نکردهاند به خود اجازه میدهند در انتخابات ایران مداخله کنند و باید مردم ایران با با حضور حداکثری خود دهان تمامی فتنهگران داخلی و خارجی را ببندند.

نظر شما
پربیننده ها