سردار فیروزآبادی:

افسار اسب وحشی سعودی‌ها در دستان رژیم صهیونیستی قرار دارد/ تهدید سعودی‌ها علیه سوریه نشانگر شکست آمریکاست

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رژیم اشغالگر قدس که در ناکامی مطلق به سرمی برد امروز افسار اسب وحشی سعودی‌ها را به دست گرفته؛ اما به همراه آمریکا، دائم به زمین می‌خورند و با یک عصبیت و سازش جدید و دوباره از جا برمی‌خیزند.
کد خبر: ۶۹۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴ - 08February 2016

افسار اسب وحشی سعودی‌ها در دستان رژیم صهیونیستی قرار دارد/ تهدید سعودی‌ها علیه سوریه نشانگر شکست آمریکاست

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرلشکر بسیجی سید حسن آقایی فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با نگاه به تحولات جاری منطقه و تهدیدات اخیر سعودیها مبنی بر لشکر کشی به سوریه اظهار داشت: امروز سیاست آمریکا در منطقه غرب آسیا بر اسب وحشی، لنگ و بیمار سعودیها سوار است؛ عربستان سعودی با شکستهای پی در پی در عرصه های سیاسی، اقتصادی و تروریستی با رنجوری و ناتوانی، با عصبیت به هر سو می تازد و در چنین وضعیتی امریکا فقط چشم به دریاچه نفت ارزان، همراه سیاست سعودیها شده است.

وی افزود: رژیم اشغالگر قدس که در ناکامی مطلق به سر می برد امروز افسار این اسب را به دست گرفته و هر سه دائما به زمین می خورند و با یک عصبیت و سازش جدید و دوباره از جا برمیخیزند.

سرلشکر فیروزآبادی با بیان اینکه هیچ یک از کشورهای مسلمان در غرب آسیا و شمال افریقا از توطئه مثلث شوم امریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود در امان نمانده است، خاطرنشان کرد: هر روز خبر یک انفجار ترویستی یا یک جنایت داعشی و یا تهدید به لشکرکشی به یکی از کشورهای مسلمان به گوش می رسد که البته ریشه همه آنها در وهابیت سعودی است.

وی تاکید کرد: وقت آن رسیده است که کشورهای مسلمان به هوش آیند و به فکر امنیت، استقلال، اقتصاد و فرهنگ مردم خود باشند و امریکایی ها را از این اسب پیاده کنند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه به آشکار شدن اختلافات و جدال قدرت در آل سعود گفت: اختلافات میان خاندان سعودی از یکطرف و سلطه طلبی بر کشورهای عرب و مسلمان از سوی دیگر در کنار  کشتار مردم بی گناه یمن و حجاز، دل های حاکمان بی تجربه و بی خرد سعودی را سیاه کرده است و تردیدی نیست فواره چون بلند شود، سرنگون شود.

وی همچنین تهدید سعودیها مبنی بر لشکرکشی به سوریه را از نکات قابل تامل در عرصه تحولات امروز منطقه توصیف و افزود: مردم سوریه پس از تحمل چند سال جنگ و تروریسم تحمیلی سعودیها، تازه وحدت پیدا کرده اند و با سرکوب تروریست و دست یابی به پیروزیهای راهبردی دارند به ساحل آرامش میرسند که شاهد بلند شدن صدای سعودیها مبنی بر اعزام نیروی زمینی به سوریه هستیم.

سرلشکر فیروزآبادی تصریح کرد: متاسفانه کارتر وزیر دفاع امریکا که خود تحریک کننده آل سعود به جنگ است از آن حمایت می کند اما این نشانه سرگردانی آنها بوده و شکست کامل آنها در این میدان را تصدیق می کند.

وی در پایان تصریح کرد: آل سعود و امریکا راهی ندارند جز آنکه از  ظلم و خون ریزی و تهدید و ارعاب تو خالی علیه کشورهای منطقه دست برداشته و در سیاست های شکست خورده تجدید نظر کنند، تا منطقه دوباره آرامش را بخود ببیند و ملت ها هم به حل مسائل خود بپردازند.

نظر شما
پربیننده ها