سردار سلامی در نیشابور:

رژیم آل سعود به آمریکا آویزان است/ اگر افرادی همچون قاجاریان و رضایی هجرت نکنند عزت همه مسلمین به خطر می ­افتد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر افرادی همچون قاجاریان و رضایی هجرت نکنند و در خارج از مرزها نجنگند دشمنان نه تنها امنیت ملی ما را بلکه امنیت همه سرزمینهای اسلامی را به خطر می­اندازند و عزت همه مسلمین به خطر می ­افتد.
کد خبر: ۶۹۷۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰ - 08February 2016

رژیم آل سعود به آمریکا آویزان است/ اگر افرادی همچون قاجاریان و رضایی هجرت نکنند عزت همه مسلمین به خطر می ­افتد

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، مراسم با شکوه تشییع پیکر مطهر سردار شهید محسن قاجاریان فرمانده تیپ زرهی ۲۱ امام رضا (ع) و سروان پاسدار احمد رضایی جمعی این تیپ با حضور فرماندهان لشگری، مردم همیشه در صحنه نیشابور و جمعی از نمایندگان این شهرستان در مجلس شورای اسلامی از مسجد صاحبالزمان (عج) آغاز و حاضرین در این مراسم پیکر مطهر این دو سرباز ولایت را تا مسجد جامع بدرقه کردند. بعد از اقامه نماز بر پیکر مطهر این دو شهید عالیقدر سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ایراد سخن پرداخت.

وی اظهارداشت: ما امروز بعد از ۳۷ سال مقاومت و ایستادگی بر قله رفیعی از منزلت جهانی قرار داریم، ایران امروز نه فقط یک قدرت بزرگ منطقهای است بلکه یک قدرتی است با دامنههای تأثیرگذار جهانی. هیچ میزی برای حل بحرانهای این منطقه نیست مگر اینکه یک قدرت بزرگ دیگر حضور داشته باشد وآن ایران است! نه یک قدرت ساده، یک قدرتی که امروز محور حل مسائل است، بله! رژیم آل سعود هم دریک طرف دیگر میز ایستاده است اما او به آمریکا آویزان است. او هویتی از خود ندارد، اصلاً قیافه یک رژیم و یک حکومت به او نمیآید، هویت خود را جغرافیای خود را، سیاست خود را درقالب آمریکا ترسیم میکند او یک پناهنده سیاسی است، هنر او حمله به یمن بی دفاع و فقیر است.

سردار سلامی در ادامه افزود: هنر او تفرقههای خونین در جهان اسلام است اما وقتی ایران درمقابل قدرتها میایستد همه به او نگاه میکنند و اراده جمهوری اسلامی ایران به واسطه داشتن رهبری حکیم، وارسته، انسانی عمیق، مدیر بیدار، آگاه به سیاست بیگانگان، آن انسان شایستهای که بعد از ارتحال امام عظیم الشان توانست در عصر پیچیدهترین فتنههای تاریخ بشر انقلاب این نظام را این چنین حکیمانه مدیریت کند که در عصر تحریم و محاصره و انزوا امروز ایران یک قدرت پیشرفته منطقهای وحتی جهانی است. وجود چنین رهبرآسمانی  بر صفحه زمین جزء  موهبتها و مائدههای الهی  بر وجود خویش میدانیم، خداوند به این  رهبر عزیز و بزرگوار، مهربان، به آن حکیم پارسا، آن مجاهد شجاع، آن جانباز بزرگ، طول عمری به آن وسعت دهد که انقلاب ما را به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل کند.

سردار سلامی خاطرنشان ساخت: نیشابور پر افتخار، شهر دانشمندان، شهر حکیمان وادیبان، شهر کهن عالمان بزرگ، شهر مجاهدان شهیدان والامقام، شهر شهید شوشتریها شهید برونسی ها و صدها ستاره پر فروغ که بر سپهرعالم اسلام و تاریخ ایران بی فروغ می­درخشند، امروز شاهد افزودن یک فرمانده دلاور دیگر و یک رزمنده جوان دیگر، بر کتاب تاریخ پر افتخار مردمان این شهر باستانی است. امروز شما یک فرمانده نام آور و دلاور، پاسدار مصلح، یک مردی که تمام زندگی خویش را در عرصه جهاد و مبارزه و مقاومت و عبادت گذراند، سردار شهید محسن قاجاریان و یک رزمنده جوان دلاور به نام شهید احمد رضایی که تعلیم و تربیت یافته از مکتب اهل بیت (ع) است را بر روی دستان مهربان خود تشییع میکنید و آنها را تا عرش خدا بدرقه میکنید. سردار قاجاریان اسوه اخلاص و مرد میدان جهاد و شهادت بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: قرآن چشمان ما را به حقایق هستی باز میکند. منطق قرآن منطق حق است، قرآن به حق سخن میگوید. وعدههای الهی همه در قرآن تحقق پذیرفتند. وقتی خداوند متعال درمیان آیات آسمانی خویش شهیدان را زنده معرفی می­کند و روزی خور سفره الهی هستند. این یک حقیقت ناب است این شهیدانی که امروز بدرقه می­کنید حد فاصل ما و بهشتند. آنها اگر گناهی هم داشتند بخشیده شده است با ریختن اولین قطره خون شهید تمام گناهان او پاک میشود. اینها بهترین انسانهای عالمند. تندیسهای زنده اخلاص و ایمان و فداکاری و عبودیت و جهاد و شهادتند. شهادت این عزیزان را به پیشگاه حضرت ثامن الحجج (ع) حضرت صاحب الزمان (عج) و پیشگاه رهبر عظیم الشأن وجانباز انقلاب به پیشگاه ملت مسلمان ایران به پیشگاه شما مردم شریف و نجیب و صبور و مؤمن نیشابور تبریک و تسلیت می گویم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: ارزیابیهایی توسط معاون عملیات قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ع) کارنامه تیپ زرهی ۲۱ امام رضا (ع) صورت گرفته است که این یگان را بهترین یگان نیروهای مسلح ارزیابی شده است و کارنامه شهیدقاجاریان درخشنده ترین کارنامه در جمع فرماندهان نیروهای مسلح بوده است. ما امروز بهترین فرمانده خود را برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) و حرم حضرت زینب و حضرت رقیه (س) تقدیم می­کنیم و افتخار می­کنیم به داشتن چنین انسانهایی که در تاریخ جاودانه میمانند.

وی با اشاره به تشییع جنازه و حضور مردمی در مراسم یادبود این شهیدان گفت: من این رود جاری جمعیت را که امروز در نیشابور دیدم افتخار کردم که ما پیش مرگ شماییم. خادم شماییم، برای آرمانهای شما، دین شما، عزت شما، حاضریم قطعه قطعه شویم وقتی اینهمه روح مهربانی وصمیمیت و ایثار و فداکاری را درشما میبینیم. من فکر نمیکنم کسی امروز در نیشابور درخانه مانده باشد! همه دلها کنده شده است. درود خداوند برشما، قدمهای شما رو میبوسیم و بر این بوسهها با همه وجودمان افتخار می­کنیم. به خانواده عزیز این شهید به همسر نجیب و فداکار و وفادار به دو فرزند پسر او که پرچم را از دست پدر خواهند گرفت و جاده جهاد را تا فتح آخرین قلهها طی خواهند کرد و به دختر نازنین و صبور او این افتخار بزرگ را تبریک  و تسلیت  می­گویم. و به خصوص به همکاران تیپ قدرتمند امام رضا (ع) از مردم و خانواده معظم شهدا تشکر می­کنم.

سردار سلامی در ادامه در خصوص ضرورت حضور افرادی همچون سردار قاجاریان در بیرون از مرزها برای دفاع از کشورمان گفت: اگر افراد همچون قاجاریان و رضایی هجرت نکنند و در خارج از مرزها نجنگند دشمنان نه تنها امنیت ملی ما را بلکه امنیت همه سرزمینهای اسلامی را به خطر میاندازند و عزت همه مسلمین به خطر میافتد.

سردار سلامی ادامه داد: عزیزان، اسلام به برکت جهاد و شهادت عالم­گیر شده است. اسلام توسط کسانی درعالم توسعه یافت که با پیامبر عظیم الشان درصحنههای سخت حاضر بودند. درشعب ابی طالب سختیهای تحریم اقتصادی را چشیدند. آنهایی که با پیامبر هجرت کردند، آنها که در بدر، خیبر و احد شمشیر زدند، آنها تکه تکه شدند، آنهایی که در جنگهای صفین و نهروان جنگیدند و چشم فتنهها را از حدقه درآوردند، آنها که با امام حسن مجتبی (ع) بودند و آنها که در آن روز واقعه بزرگ عالم هستی که هرگز در طول تاریخ به قامت آن واقعه عظیم یعنی عاشورا دیگر حادثهای را نخواهد دید در اوج قله ایثار و فداکاری در کنار امام زمان و امام زمین،  امام حسین (ع) ماندند و تکه تکه شدند. دستهایشان و سرهایشان کنده شد تا اسلام بماند، و اسلام به دست این انسانهای بزرگ همواره گسترش یافته است و زنده ماند.

وی تاکید کرد: امروز و در این عصر هم همینگونه است.  به سرنوشت مسلمانان از ۱۱۰ سال پیش به این طرف نگاه کنید. این اروپاییها و آمریکایی ها، یهود و نصری چه تاریخ غم انگیزی برای همه مسلمانان ایجاد کردند! آنها مسلمانان را هر زمان توانستند به جان هم انداختند، بین آنان را خط کشی کردند، آنها تلاش کردند هویت اسلامی ملتهای مسلمان را به غارت ببرند. حجاب از زنان مسلمان بدر کنند، جوانان مسلمان را از مساجد دور کنند. حجاب گریزی و نمازگریزی ارمغان تسلط تمدن غرب در طول یکصد سال گذشته در جهان اسلام بوده است.

وی در ادامه با توجه به مصائبی که پهلوی برای کشور داشت گفت: ثروتهای سرشار مادی و معنوی همه مسلمانان عالم را به یغما بردند. خنجری زهرآگین به نام رژیم صهیونیستی را بر پهلوی عالم اسلام فرو بردند. دیکتاتورها را بر جهان اسلام حاکم کردند. هرچه توانستند آتش بر سر مسلمانان ریختند. فقط ظرف ۳۵ سال گذشته ۱۴ کشور مسلمان تحت حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفتهاند! این ارمغان غرب برای اسلام بوده است و درطول دهها سال قبل از انقلاب مسلمانان هیچ سپر دفاعی نداشتند، هیچ پناهگاهی نداشتند غربیها غارت کردند. بیچاره مردم مظلوم و مستضعف مسلمان تماشاچی غارت هویت و ثروتهایشان بودند.

وی با اشاره به حضور امام خمینی (ره) در میان مردم و بازگشت تاریخی ایشان به کشور گفت: خورشید انقلاب طلوع کرد، مسلمانان صاحب پیدا کردند، امام پیدا کردن، پناهگاه یافتند و دیگر از آن زمان به بعد رؤیای شیرین تسلط برجهان اسلام به کابوس تبدیل شد، ما مقاومت کردیم از دیوار سخت تحریم اقتصادی عبور کردیم به تهاجم فرهنگی دشمن پاسخ درخوری دادیم، فتنه سال ۸۸ که یک فتنه جهانی بود خاموش کردیم. جهان اسلام بیدار شد اما مستکبران همچنان حملات خویش را بر پیکر زخمی مسلمانان در هر نقطهای که بتوانند ادامه میدهند، نگاه کنید هر کشوری در جهان اسلام ضعیف بود ناگهان به آن حمله کردند، مثل یمن، سوریه، افغانستان، عراق و لبنان و یا آنها را به خود وابسته کردند، مثل شیوخ عربی که امروز کرنش­گر سیاست بیگانگان در دنیای اسلام هستند و یا به او حمله کردند و جنگیدند و یا اگر مثل ایران بزرگ میخواست مستقل باشد علیه او همه قدرتهای جهانی صف کشیدند و امروز آنها دوباره آمدهاند تا در سرنوشت مسلمانان بتوانند  دخالت کنند که دیگر هرگز نمیتوانند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Ali
|
-
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
0
0
سایت بسیار زیبا و پر محتوایی دارید
از مدیریت سایت هم تشکر میکنم بخاطر مطالب داغ
خوشحالیم که با گروه شما آشناشدیم
به ما هم سری بزنید...
http://Agahi90.ir

نظر شما
پربیننده ها