فرمانده یگان های ویژه ناجا خبر داد:

آمادگی کامل یگان ویژه در مقابله با تهدیدات

فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: یگان های ویژه ناجا آمادگی لازم را جهت انجام هرگونه ماموریت ابلاغی دارند و با هرگونه تهدید و ناآرامی به شدت مقابله خواهند کرد.
کد خبر: ۷۰۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹ - 10February 2016

آمادگی کامل یگان ویژه در مقابله با تهدیدات

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسن کرمی» در جمع فرماندهان یگان های ویژه، «دینداری، اعتقادات و مردم داری» را سه عنصر اصلی و رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب ها، دینداری و اعتقادات مردم بود؛ انقلاب هایی که در طول تاریخ در دنیا به وجود آمده معمولاً بر اساس شعارها و خواسته های مادی و دنیایی است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران برای به ثمر رساندن شعار «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» هزینه های زیادی را متقبل شده و برای جلوگیری از آسیب ها و کم کردن هزینه ها، خود را قوی کرده است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا تصریح کرد: دشمنان ما می خواهند دین اسلام را از ما بگیرند؛ اگر در زمان انقلاب همچون دیگر انقلاب های اتفاق افتاده، سیاسی عمل می کردیم، مشخص نبود الان در چه وضعیتی به سر می بردیم.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران با هیچ انقلاب دیگری قابل مقایسه نیست؛ امروز ایران اسلامی صاحب دستاوردهای بزرگی  شده که همه آنها به برکت انقلاب و دستاوردهای دینی و اعتقادی موجود در دوران انقلاب است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا اظهار کرد: انقلاب ما از مساجد شروع شد و مدیریت آن با مردم و عالمان محل بود؛ هرکجا که دچار مشکل می شدیم، حضور مردمی تمام نقشه ها را نقش بر آب می کرد که این مهم نیز وجه تمایز انقلاب ما با دیگر انقلاب ها است.

سردار کرمی اظهار کرد: تمام دولت ها سیاسی هستند و برای مدیریت کشور در مدت زمان کوتاهی در عرصه حضور می یابند لیکن این مردم هستند که به صورت دائم در کشور خود حضور داشته و می توانند در مدیریت کشور نقش مهمی را ایفا کنند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه تمامی برنامه های ما باید بر مبنای مردم باشد، متذکر شد: باید با مدیریت درست، همین مسیر را ادامه دهیم تا به نوعی متصل به هنرنمایی مردم باشیم.

فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: امروز یگان های ویژه ناجا، بر مبنای رویکرد اجتماعی و مردم یاری، برنامه های خود را تنظیم می کنند و در همین راستا به انجام مأموریت می پردازند.

سردار کرمی با اشاره به آمادگی کامل یگان های ویژه، بیان داشت: یگان های ویژه ناجا آمادگی لازم را جهت انجام هرگونه ماموریت ابلاغی دارند و با هرگونه تهدید و ناآرامی به شدت مقابله خواهند کرد.

منبع:سایت پلیس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار