معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا خبر داد:

موافقت سازمان وظیفه عمومی با تعجیل تاریخ اعزام به خدمت سربازی

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: با توجه به افزایش ظرفیت اعزام به خدمت مشمولان در مراکز آموزش نیروهای مسلح، مشمولان متقاضی می توانند نسبت به ثبت درخواست تعجیل در موعد اعزام به خدمت خود اقدام کنند.
کد خبر: ۷۰۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳ - 10February 2016

موافقت سازمان وظیفه عمومی با تعجیل تاریخ اعزام به خدمت سربازی

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس ،سرهنگ «رحمان علیدوست» اظهار کرد: با توجه به افزایش محدود ظرفیت پذیرش نیروهای مسلح مشمولان دارای برگه آماده به خدمت، با تاریخ های اعزام در سال 1395 می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانی www. Vazifeh.police.irبخش سامانه خدمات اینترنتی دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) به صورت غیرحضوری یا با مراجعه حضوری به این دفاتر نسبت به ثبت درخواست تعجیل در موعد اعزام به خدمت خود اقدام کنند.

وی افزود: سازمان وظیفه عمومی ناجا نیز با در نظر گرفتن ظرفیت های موجود مراکز آموزش نیروهای مسلح نسبت به موافقت با درخواست مشمولان اقدام می کند.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: مشمولان می توانند پس از ثبت درخواست، نتیجه را پس از یک هفته از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) اخذ کنند.

علیدوست تاکید کرد: ظرفیت ایجاد شده محدود بوده و مشمولانی که زودتر نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند در اولویت اعزام به خدمت قرار خواهند گرفت.

منبع:سایت پلیس

نظر شما
پربیننده ها