نفوذ ناپذیری و دشمن شناسی از ویژگی های بارز بسیجیان است

مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سقز گفت: توکل به خدا، دفاع از قرآن و اسلام، مجاهدت در راه خدا، نفوذ ناپذیری و دشمن شناسی و داشتن بصیرت از ویژگی های بارز بسیجیان است.
کد خبر: ۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۱ - 28November 2013

نفوذ ناپذیری و دشمن شناسی از ویژگی های بارز بسیجیان است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام عباسی روز پنجشنبه در نشست سیاسی فرهنگی فرمانده هان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات سقز اظهار داشت: احیای فریضه امر به معروف ونهی از منکر، استقامت و بردباری، استکبار ستیزی، تقوا، داشتن روحیه جهادی و خدمتگزاری از دیگر خصوصیات بسیجیان است.

وی افزود: بسیجیان همواره با الگوپذیری از دستورات اسلام در راستای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر حرکت کرده و در تمامی عرصه ها از نظام و انقلاب دفاع کرده اند.

وی در ادامه با اشاره به موج عظیم و قدرتمند بیداری اسلامی اظهار کرد: بیداری اسلامی، با آوردن مردم مسلمان منطقه به صحنه تحولات سیاسی و اجتماعی، بنیان حکومت های استبدادی، سلطنتی، موروثی را به لرزه انداخته و با تقویت جبهه سرافراز مقاومت اسلامی، می رود تا به سلطه ظالمانه دراز مدت مجموعه تمدن مادی غرب بر منطقه پایان دهد.

حجت الاسلام عباسی افزود: بیداری اسلامی جهان را به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در آستانه یک پیچ بزرگ تاریخی قرار داده و بسترهای مناسب را برای شکوفایی مجدد تمدن اسلامی فراهم آورده است.
 

نظر شما
پربیننده ها