سی و هفتمین فجر پایداری-30

وزیر رفاه دولت نهم: پیشرفت های ایران در زمینه های دفاعی ستودنی است

وزیر رفاه دولت نهم با بیان اینکه پیشرفت های ایران در زمینه های دفاعی ستودنی است گفت: باید قدر این مردم همیشه در صحنه را بدانیم.
کد خبر: ۷۰۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱ - 11February 2016

وزیر رفاه دولت نهم: پیشرفت های ایران در زمینه های دفاعی ستودنی است

پرویز کاظمی وزیر رفاه دولت نهم در گفتوگو با خبرنگار دفاع پرس مستقر در مسیر راهپیمایی 22 بهمن تهران، گفت: راهپیمایی 22 بهمن سمبلی از اقتدار و اتحاد مردم است

وی ادامه داد: هر ساله مردم در این ایام با دیدگاه های مختلف  در این راهپیمایی حضور پیدا می کنند که این حضور نشان از حمایت مردم از انقلاب است.

وزیر دولت نهم خاطر نشان کرد: زمانی که جنگ بین ایران و عراق بود حضور مردم و رزمندگان در مناطق جنگی نشانه وحدت کلمه به حساب می آمد. ما باید قدر این ملت را بدانیم و زمینه ساز وحدت کلمه بین مردم و مسئولین شویم.

وی با بیان اینکه من بین مردم احساس شرمندگی می کنم چرا که اینها ولی نعمت ما هستند بیان داشت: ما هم اکنون در زمینه  امکانات مدیریتی، علمی و فرهنگی و در دیگر عرصه ها در منطقه جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده ایم و در عرصه های دفاعی و صنایع دفاع حرکت های خوبی صورت گرفته که نشان از دانش بالای مردم در عرصه های فضایی نظامی و امنیتی دارد.

کاظمی اظهار داشت:  کشور رشد خوبی داشته ولی باید علم ما به مرحله  تولید انبوه برسد. ما موفقیت های خوبی را در زمینه برجام به دست آورده ایم به طوری که تمام موانع در حال برداشته شدن است و این می تواند توانمندی های ما را افزایش دهد.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی به قول رهبری نگاه به درون و بیرون است و از امکانات و بنیه ها و توانمندی های نظام در جهت تکانه های اقتصادی باید بیشتر استفاده کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار