سی و هفتمین فجر پایداری- 31

سردار ساجدی‌ نیا:حضور پر شور مردم نشان از عشق مردم به انقلاب است/ حضور پلیس تا پایان مراسم راهپیمایی

رییس پلیس پایتخت گفت: حضور پر شور و با صلابت مردم تهران در جشن انقلاب، نشان از عشق و وفاداری مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.
کد خبر: ۷۰۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵ - 11February 2016

سردار ساجدی‌ نیا:حضور پر شور مردم نشان از عشق مردم به انقلاب است/ حضور پلیس تا پایان مراسم راهپیمایی

سرتیپ پاسدار حسین ساجدی نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار انتظامی دفاع پرس، گفت: بر اساس برنامه ریزی های اتخاذ شده ماموریت هر کدام از رده های تابعه پلیس تهران بزرگ به منظور پوشش انتظامی و ترافیکی جشن انقلاب، تعیین و به تمامی همکاران ابلاغ شده است.

وی افزود: ماموران انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، از شب گذشته و همچنین صبح امروز در محل برگزاری مراسم حضور و نسبت به انتظام بخشی و هدایت راهپیمایان بزرگوار در مسیر های 10 گانه اعلامی مشغول فعالیت بوده و هستند.

رییس پلیس پایتخت تصریح کرد: حضور پر شور و با صلابت مردم تهران در جشن انقلاب، نشان از عشق و وفاداری مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی با اشاره به حضور مستمر پلیس تا پایان مراسم، اظهار داشت:  تا کنون مورد خاصی گزارش نشده است و مراسم سالروز سی و هفتمین فجر انقلاب در پوشش کامل انتظامی و ترافیکی در حال برگزاری است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در پایان ضمن قدردانی از همکاری ملت قدرشناس و ولایت مدار با پلیس پایتخت، گفت:" همکارانم تا پایان مراسم به منظور ارایه خدمات و تسهیلات انتظامی و ترافیکی در سطح شهر تهران در خدمت راهپیمایان هستند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار