نگارش سومین رمان سه‌گانه انقلاب در پایان راه است

محمدکاظم مزینانی نگارش سومین رمان از مجموعه سه‌گانه رمان‌های انقلابش را تا چندی دیگر به پایان می‌رساند.
کد خبر: ۷۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱ - 28November 2013

نگارش سومین رمان سه‌گانه انقلاب در پایان راه است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، محمدکاظم مزینانی نویسنده مجموعه سهگانه رمانهای انقلاب درباره جلد سوم این مجموعه اظهار داشت: در حال به پایان رساندن سومین جلد از سهگانه انقلابم هستم که جلد اولش با عنوان "شاه بیشین" به روایت زندگی محمدرضا شاه پهلوی، جلد دوم با عنوان "آه با شین" به روایت فعالیتها و زندگی یک مبارز انقلابی با گرایش چپ پرداخته که داستان زندگیاش و تفاوتهای نسل او با فرزندش را تصویر میکند و سومین قسمت این سهگانه هم به نوعی نوستالژی از نسل خودم و کسانی است که در آن دوران و بعد از انقلاب زندگی کردهاند.

وی افزود: نگارش رمان در مراحل پایانی خود قرار دارد اما هنوز نوشتن آن به طور کامل تمام نشده است. تلاش من این است که امسال این رمان را به پایان رسانده و آن را به ناشر تحویل بدهم. هنوز نام و عنوانی برای آن انتخاب نکردهام. امیدوارم شرایط رو به زوال و فروپاشی که طی چند سال گذشته در بازار نشر و فضای رمان و داستان شاهد آن بودیم، بهتر شود و آثار نویسندگان از جمله همین رمان و رمان "آه با شین" من هم به چاپ برسند.

مزینانی خاطرنشان کرد: رمان "آه با شین" 2 سال و نیم است که قرار است توسط انتشارات سوره مهر به چاپ برسد. گفتهاند این رمان پاییز و زمستان امسال و حداکثر تا پیش از نمایشگاه کتاب سال 93 منتشر خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار