برگزاری یادواره 76 شهید روحانی استان چهارمحال و بختیاری

همزمان با هفته بسیج، یادواره 76 شهید روحانی استان در حوزه علمیه امامیه شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۵ - 28November 2013

برگزاری یادواره 76 شهید روحانی استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام فاطمی با گرامیداشت هفته بسیج، یکی از خصوصیات بارز بسیجیان را اطاعت از ولایت فقیه عنوان کرد و اظهار داشت: همین ویژگی خاص باعث پیشرفت ها و پیروزی های انقلاب از ابتدا تا بحال گردیده است.


مسئول حوزه علمیه امامیه شهرکرد خطاب به طلاب، تصریح کرد: معنویت و صداقت از جمله عوامل زیر ساخت های معنوی است که طلاب می بایست توجه ویژه به این دو مطلب داشته باشند.


وی در ادامه با اشاره به ایام الله محرم، هدف قیام امام حسین (ع) را احیاء امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و افزود: در جامعه کنونی نیز باید محوریت برنامه های معنوی زنده کردن امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه باشد چرا که اگر این فریضه مهم در جامعه اسلامی کم رنگ شود فرهنگ غربی جایگزین شعاعر دینی ما خواهد شد.


در ابتدای این مراسم معنوی، مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان با ارائه گزارشی از عملکرد این سازمان گفت: در طول 8 سال دفاع مقدس، طلاب و روحانیون در مناطق عملیاتی هم پای رزمندگان به دفاع از میهن اسلامی پرداختند که در این میان 76 شهید بزرگوار روحانی نیز از استان چهارمحال و بختیاری تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی شد
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار