حجت‌الاسلام سعیدی:

برای ایستادگی در برابر آمریکا به «مجلس انقلابی» نیاز داریم/ غفلت باعث شکست ما می‌شود

نماینده ولی‎فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر بخواهیم در برابر زیاده‎خواهی‎های آمریکا ایستادگی کنیم، نیازمند مجلسی انقلابی هستیم.
کد خبر: ۷۰۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸ - 11February 2016

برای ایستادگی در برابر آمریکا به «مجلس انقلابی» نیاز داریم/ غفلت باعث شکست ما می‌شود

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجتالاسلام والمسلمین علی سعیدی پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان یومالله 22 بهمن شهرستان گرگان با اشاره به موضوع هستهای کشورمان اظهار داشت: هستهای باید در چارچوب اصول دنبال شود و دولتمردان شرایط تحقق تدابیر مقام معظم رهبری را فراهم آورند.

وی با تاکید بر اینکه باید محکم در برابر زیادهخواهیهای آمریکا بایستیم، تصریح کرد: اگر بخواهیم در برابر زیادهخواهیهای آمریکا ایستادگی کنیم، نیازمند مجلسی انقلابی هستیم.

نماینده ولیفقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اگر بخواهیم انقلاب اسلامی پایدار بماند، مجلس قوی میخواهیم. اگر دولت بخواهد برجام را با قدرت به انجام برساند مجلس خبرگان انقلابی میخواهد. مجلس شورای اسلامی انقلابی میتواند در برابر زیادهخواهیهای آمریکا بایستد و به دولت کمک کند که آمریکا نتواند برجام را نقض و خدعه ایجاد کند.

سعیدی با اشاره به اهمیت دو انتخابات هفتم اسفند تاکید کرد: مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی میخواهیم که شرایط را بشناسد، جریانهای واپسگرا را بشناسد، جریاناتی که به دنبال غربگرایی هستند بشناسد.

وی فراموش کردن اهداف انقلاب را خطرناک خواند و ابراز کرد: گره زدن قدرت ملی و منافع ملی به منافع غرب و منطقه درست نیست، برخی میخواهند بگویند در گذشته هم در هدف و هم در وسیله اشتباه کردیم در حالی که اینطور نیست در طول 37 سال این انقلاب توانسته قلههای پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح کند.

نماینده ولیفقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر لزوم احساس قدرت کردن در برابر دشمن تاکید کرد و گفت: زمانی که انقلاب اسلامی امکانات نداشت به پیروزی رسید؛ انقلاب اسلامی امروز آمریکا را به انزوا کشانده است؛ اینکه امروز برسیم به اینکه «ما نمیتوانیم» اندیشه خطرناکی است.

سعیدی با اشاره به عدم توجه به صحنههای رقابت و صفبندیها افزود: امروز تمدن اسلامی در برابر تمدن غربی قرار دارد؛ مردمسالاری دینی در برابر لیبرالدموکراسی قرار دارد. ما طرفدار اسلام ناب محمدی(ص) در برابر سه اسلام تکفیری عربستان، اسلام ناقص اردوغان، اسلام شیعه تکفیری افراطی هستیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران رهبری جهان اسلام را بر عهده دارد نسبت به چرایی قد علم کردن عربستان اشاره کرد و گفت: مسئولیت انقلاب اسلامی ایران از همه ملتهای دنیا سنگینتر است همه بار سنگین بر دوش انبیاء، ائمه اطهار(ع) و صالحان بر دوش انقلاب اسلامی است؛ ما باید در سوریه 100 هزار بسیجی تربیت کنیم تا زمینه ظهور امام زمان(عج) فراهم شود؛ ما رسالت جهانی داریم.

نماینده ولیفقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه همواره باید گوش به فرمان ولایت باشیم، تاکید کرد: تمام ملتها تا زمانی که به حرف رهبرشان گوش کردند به پیروزی رسیدند هر جا غفلتی صورت گرفت نتیجه شکست شد.

سعیدی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با همه وجود در برابر غربگرایی ایستادهاند، گفت: آمریکا به دنبال این است که عمق استراتژیک ما را قطع کند، دست ما را از همه دنیا قطع کند و از درون انقلاب اسلامی را متلاشی کند؛ لذا راهبردهای مختلف نظامی، نیمهسخت «آشوب» و تحریم را در پیش گرفت؛ اما نتوانست به هدف خود برسد؛ به همین دلیل اکنون برای نیل به اهدافش، راهبرد تعامل را دنبال میکند.

وی بیان داشت: آمریکا از طریق راهبرد تعامل میخواهد بگوید که من بخشی از خواستههای شما را میپذیرم؛ اما هدف فقط حل شدن هستهای نیست؛ آمریکا به دنبال فراهستهای و زیادهخواهی است.

نظر شما
پربیننده ها