حجت‌الاسلام سعیدی:

فراجناح بودن در انتخابات دروغی بزرگ است/برخی با مطرح کردن شورای رهبری دنبال فتنه جدیدی هستند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نسبت به شعارهایی مبنی بر فراجناحی و بی‌طرفی در انتخابات هشدار داد: فراجناح بودن یک دروغ بزرگ بوده و به نوعی ایفای نقش دوباره‎ای از سوی فتنه‎گران و ساکتان در فتنه 88 است.
کد خبر: ۷۰۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵ - 12February 2016

فراجناح بودن در انتخابات دروغی بزرگ است/برخی با مطرح کردن شورای رهبری دنبال فتنه جدیدی هستند

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجتالاسلام علی سعیدی پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان گرگان با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد شکاف میان مردم و نظام، اظهار کرد: مردم ما باید با هوشیاری کامل در برابر ترفندها و حربههای دشمن همچون گذشته ایستادگی کنند و فریب برخی حرکتهای به ظاهر مؤدبانه و دلسوزانه را نخورند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان با 170 شبکه ماهوارهای فارسیزبان به جنگ با ما آمدهاند، ادامه داد: تلاش دشمن برای استحاله انقلاب برنامهریزی شده است که متأسفانه برخی از سریالهای داخلی نیز در همان مسیر حرکت میکنند و ادبیات آنها به کلی مغایر با فرهنگ و انقلاب ماست.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتقاد از طرح برخی مباحث سخیف درباره مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: برخی در ماههای اخیر با مطرح کردن موضوعاتی همچون شورای رهبری به دنبال فتنه جدیدی هستند که باید بسیار مراقب این جریان خاص بود.

سعیدی در تشریح وضعیت این جریان، اضافه کرد: امروز این جریان که برای تغییر ارزشها وارد میدان شده است عناوینی همچون مستقل، فراجناح و بیطرف را به خود گرفتهاند که مردم باید هوشیار باشند که فراجناح بودن به تعریف این جریان همان فراموشی اصول، مبانی انقلاب و پشت کردن به ارزشهای اسلامی و انقلابی است.

وی، سلوک جریان اخیر در کشور را که مدعی فراجناح بودن است پیروی از سلوک رفتاری ابوموسی اشعری دانست و گفت: آن روحانی که برای دفاع از انقلاب و اسلام به پا نخیزد روحانی نیست و آن مسجدی که در راه اسلام جریان ایجاد نکند مسجد در طراز انقلاب و اسلام نیست و نباید وارد آن شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبیین کرد: امروز کشور نیاز به یک مسجد منفعل و ضعیف ندارد که در برابر فشارهای داخلی و خارجی قالب تهی کند و در مسیر حق حرکت نکند.

سعیدی، نسبت به شعارهایی مبنی بر فراجناحی و بیطرفی در انتخابات هشدار داد: فراجناح بودن یک دروغ بزرگ بوده و به نوعی ایفای نقش دوبارهای از سوی فتنهگران و ساکتان در فتنه 88 است.

وی با اشاره به شعارهای مردم در روز 22 بهمن در سرتاسر کشور مبنی بر برائت از مشرکان و مستکبران، افزود: انتظار ما از مردم این است که شعارهای خود در 22 بهمن را در زمان انتخابات و پای صندوقهای رأی هم تعمیم دهند و به کسانی رأی ندهند که شیفته غرب و استکبار هستند و درصدد تشکیل مجلسی غربگرا و سُستبنیان هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه دنیا روز 22 بهمن همه ملت ما را رصد کرد، یادآور شد: با حضور حماسی و پرشور مردم انقلابی و مؤمن کشور در سرتاسر این مرز پرافتخار، آنها از دستاندازی به کشورمان ناامید شدند و بار دیگر به فکر اجرای نقشههای شوم دیگر خود خواهند افتاد، چراکه دشمنی آنها با ما پایانناپذیر است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار