سردار سلامی:

عرصه بر نظام‌های قدرتمند جهان در حال تنگ شدن است/مقاومت ایرانیان آرزوهای آمریکایی‌ها را مچاله کرد

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دشمن احساس می‌کند که آفتاب عمر امپراتوری‌اش به زوال خود نزدیک می‌شود و هر روز آثار ضعف و افول قدرت استکبار در مقابل پرتوافکنی نور اسلام را مشاهده می‌کنیم.
کد خبر: ۷۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۱ - 29November 2013

عرصه بر نظام‌های قدرتمند جهان در حال تنگ شدن است/مقاومت ایرانیان آرزوهای آمریکایی‌ها را مچاله کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار "حسین سلامی" جانشین فرمانده کل سپاه، شب گذشته در جمع ائمه جماعات، فرماندهان، پایگاهها و حوزههای مشهد با بیان اینکه مسجد محل ترویج احکام الهی و دین خدای متعال و محرابش محل حرب با شیطان است، اظهار داشت: درک موقعیت تاریخی و حساس بینظیر اسلام در عرصه جدید اهمیت فوقالعادهای دارد و ما نیازمندیم یکدیگر را به خطیر بودن این موقعیت زمانی برای بقای اسلام عزیز گوشزد کنیم.

وی گفت: اسلام در دوره جدید در حال ستیز با جاهلیت بردهداری، ابتذال، بتهای مدرن و جدید است و همه مستکبران عالم تمام قدرت سختافزاری و نرمافزاری را به کار گرفتند تا از درخشش تلألو خورشید اسلام در قلوب جهانیان جلوگیری کنند.
 
وی با اشاره به اینکه دشمنی غرب با ما بر سر چند سانتریفیوژ و کاهش درصد غنیسازی اورانیوم نیست، گفت: تمام دشمنی استکبار برای جوهره اصلی قدرت ما یعنی اسلام و ولایت است.
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: جهان از تعادل خارج شده و تعادلی که غرب و شرق ساخته بود اکنون در حال فروپاشی است؛ این نظم و تعادل ساخته آمریکا و غرب با ظهور مجدد اسلام در جهان در سطح جدیدی بر اساس منطق وحی و ارزشهای اسلامی در حال فروپاشی است.
 
به گفته سلامی، عرصه بر نظامهای قدرتمند جهان در حال تنگ شدن است و هر چه زمان میگذرد اسلام فاتح قلههای جدید در عرصه جهانی است.
 
وی گفت: دشمن احساس میکند که آفتاب عمر امپراتوریاش به زوال خود نزدیک میشود و هر روز آثار ضعف و افول قدرت استکبار در مقابل پرتوافکنی نور اسلام را مشاهده میکنیم.
 
وی افزود: تمدن اسلامی یک واقعیت است و ارکان اولیه این تمدن بر شانههای شما بسیجیان بنا شده است؛ ائمه جماعات و پایگاههای بسیج مساجد پیهای این ساختمان و بنای عظیم آن در حال تشکیل اسلام هستند.
 
سلامی با بیان اینکه نهضت ما یک انقلاب تمدنی و فراتر از مرزها است، گفت: مرزهای اعتقادی ما در حال توسعه است و هیچ قدرتی ایران را در محدوده مرزهای جغرافیاییاش توصیف و تعریف نمیکند؛ ایران در شرق مدیترانه، شمال آفریقا و همه جوامع اسلامی دیده میشود و آن ایران اسلامی تمدنی است.
 
وی تصریح کرد: غرب با همه قدرت فوقالعاده مدرن، پیچیده و سرشار از تجربههای متراکم تلاش میکند تا در دنیای ذهن معصومانه و پاک جوانان ما نمادهای تنفرانگیز و نفرتآور ارزشهای غربی جایگزین کند.
 
وی اظهار داشت: قدرت و نفوذ ایران و انقلاب اسلامی را به فضل الهی و هدایتهای حکیمانه رهبری نفوذی در ذهن دشمنان مشاهده میکنیم و میبینیم که همه سناریوهای آنها به برکت نفوذ روح عاشورا از بین میرود.
 
وی گفت: مساجد پرورشدهنده انسانهایی است که هرگز آیینه دلهایشان را در مقابل امواج شیطانی قرار نمیدهند و به تعبیر امام خمینی (ره) مساجد سنگر است؛ ما وظیفه داریم خانه، مدرسه و مسجد کانونهای تربیت انسانهای مؤمن را به هم متصل کنیم و این مستلزم شرح صدر امام جماعت مسجد است.
 
وی با اشاره به اینکه جوانان کشورهای عربی چون سپاه را نداشتهاند انقلابهایشان زود از بین رفت، گفت: جوانان عربی اصل ریشه و غلبه اسلام یعنی ولایت و بسیج علیه استکبار را در خود ایجاد نکرده و به سرعت رهبرانشان دستگیر و کشته شدند.
 
وی بیان کرد: آمریکا در این دوره طولانی دشمنی با ما به کمتر از براندازی نظام تن نمیداد و حال حداکثر آرزویشان تقلیل چند درصد از غنیسازی اورانیوم است و این را به عنوان پیروزی در رسانههای خود فریاد میزند؛ مقاومت ایرانیان آرزوهای آمریکاییها را مچاله کرد.
 
سردار سلامی با بیان اینکه نظام اسلامی ما بدون استفاده از حربه نظامی، قدرتهای جهان را با شکست مواجه کرده گفت: در مذاکرات، همه قدرتها یک طرف و ایران طرف دیگر بود و این یک حادثه نادر تاریخی و نشاندهنده عظمت اسلام و عاشورا است.
 
وی یادآور شد: اگر مسئولان در امور مساجد و پایگاهها کوتاهی کنند نمیتوانیم در مقابل این نمادسازیهای استکبار و جریانهای رسانهای آنها مقاومت کنیم.
نظر شما
پربیننده ها