کریمی خبر داد

دومین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شهرکرد به مناطق عملیاتی اعزام شد

در دومین مرحله از اعزام کاروان‌های راهیان نور از شهرستان شهرکرد، 270 نفر از دانش‌آموزان دختر ناحیه 2 شهرستان شهرکرد و بخش لاران به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۷۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۴ - 29November 2013

دومین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شهرکرد به مناطق عملیاتی اعزام شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، روح الله کریمی مسئول اردویی ناحیه مقاومت شهرکرد از آغاز اعزام دومین مرحله از کاروان های راهیان نور در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: 270 نفر از دانش آموزان دختر ناحیه 2 شهر کرد و بخش لاران به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

کریمی هدف از اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی را آشنایی دانش آموزان با فرهنگ شهید و شهادت و زنده کردن یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: طی نظر سنجی های به عمل آمده حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی آثار معنوی در باورهای دینی و اعتقادی دانش آموزان به وجود آورده است.

وی افزود: در هر کاروان تعدادی از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس به عنوان راوی با بیان خاطراتی از مناطق عملیاتی و توجیه عملیات های انجام گرفته، دانش آموزان را با رشادت ها و دلاوری های رزمندگان آشنا می کنند.

مسئول اردویی ناحیه مقاومت شهرکرد در پایان گفت: کاروان راهیان نور به مدت 4 روز در مناطق عملیاتی بوده و دانش آموزان از این مناطق عملیاتی والفجر 8 در اروند کنار، گلزار شهدای خرمشهر، یادمان شلمچه، دهلاویه و هویزه بازدید خواهند کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار