برگزاری یادواره شهدای لشکر 28 روح الله طی سال آینده/

لزوم تولید مستند از زندگی شهدا

فرمانده یگان های ویژه از برگزاری یادواره شهدای گرانقدر لشکر 28 روح الله در سال آینده خبر داد و به تولید مستندات ارزشمندی از زندگی شهدا با عنوان رهپویان ولایت و پخش آن از رسانه ملی تاکید کرد.
کد خبر: ۷۰۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶ - 15February 2016

لزوم تولید مستند از زندگی شهدا

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار «حسن کرمی» در رأس هیئتی با حضور در منزل شهیدان "علی، حسن و امیرمحسن کاظمی" و شهید محمد تدین که منسوب به این خانواده و از شهدای لشکر 28 روح الله است، گفت: خانواده شهیدان کاظمی با تقدیم چندین شهید بزرگوار در راه اعتلای انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل از هیچ کوششی دریغ نکردند و به مرتبه رفیعی از ایثارگری دست یافته اند.

وی با اشاره به وصیت نامه شهید "علی کاظمی"، ادامه داد: شهدا با آگاهی کامل در جبهه ها حضور یافتند و راه خود را آگاهانه انتخاب کردند و برخلاف عقیده برخی که حضور رزمندگان در جبهه ها را ناشی از احساسات تصور می کنند، آن ها راه شهادت را با دید باز انتخاب کردند.

فرمانده یگان های ویژه ناجا همچنین از برگزاری یادواره شهدای گرانقدر لشکر 28 روح الله در سال آینده خبر داد و به تولید مستندات ارزشمندی از زندگی شهدا با عنوان رهپویان ولایت و پخش از رسانه ملی تاکید کرد.

گفتنی است، شهید "علی کاظمی" سال 1362 و در 20 سالگی در منطقه قصرشیرین، شهید "حسن کاظمی" سال 1372بر اثر جراحات شیمیایی، شهید "امیرمحسن کاظمی" سال 1367 در منطقه شلمچه و شهید "محمد تدین" سال 1362 در 24 سالگی و در منطقه "پنجوین" به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

منبع:پایگاه خبری نیروی انتظامی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار