شاعر انقلاب اسلامی:

هر مظلومیتی بارقه‌ای از مظلومیت امیرالمومنین(ع) است

سیدعلی موسوی گرمارودی گفت: هرکس از روز ازل تا قیام قیامت مظلومیتی را جلوه داده، این مظلومیت بارقه‌ای از مظلومیت حضرت امیرالمومنین (ع) بوده است.
کد خبر: ۷۰۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳ - 16February 2016

هر مظلومیتی بارقه‌ای از مظلومیت امیرالمومنین(ع) است

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، علی موسوی گرمارودی در آیین اختتامیه جشنواره شعر انقلاب که شامگاه 26 بهمن ماه در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد، در سخنانی کوتاه اظهار کرد: خدا گواه است که من خود را لایق محبتهایی که دوستان در حقم می کنند نمیدانم. دعا میکنم که آنچه گفتهایم برای رضای خدا باشد و اگر برای اولیا الله شعری سرودهایم مورد قبول آن بزرگواران قرار بگیرد.

به نقل از حوزه هنری، موسوی گرمارودی با اشاره به سخنان رئیس حوزه هنری مبنی بر مظلوم ماندن مرحوم مهرداد اوستا، گفت: چهرههای زیادی هستند که در کشور ما مظلوم بودهاند و من میخواهم اشعاری مرتبط با سه چهره مظلوم بخوانم.

این شاعر برجسته انقلاب اسلامی گفت: اگر زمان انقلاب را کمی به عقبتر برگردانیم یکی از چهرههای مظلوم مرحوم مدرس است که اهل شعر بوده است و من شعری از ایشان را میخوانم.

موسوی گرمارودی پس از قرائت شعر مرحوم مدرس، شعری را که برای مرحوم مهرداد اوستا سروده بود خواند و پس از آن با اشاره به اینکه سید المظلومین حضرت امیرالمومنین (ع) است، گفت: افتخار من این است که خاک پای خادمان حضرت امیرالمومنین (ع) هستم و فکر میکنم هر کس از روز ازل تا قیام قیامت مظلومیتی را جلوه داده است، این مظلومیت بارقهای از مظلومیت حضرت امیرالمومنین (ع) بوده است.

گرمارودی در پایان بخشی از شعرش برای حضرت امیرالمومنین (ع) با عنوان «در سایه سار نخل ولایت» را برای حاضران خواند و با تشویق گرمی از سوی مخاطبان مواجه شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار