تجلیل از خانواده شهدای یزدی منا

مسئولان استان یزد از خانواده شهدای حادثه منا تجلیل کردند.
کد خبر: ۷۱۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳ - 21February 2016

تجلیل از خانواده شهدای یزدی منا

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از یزد، در پی تفاهم نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان حج و زیارت و نماینده مقام معظم رهبری در حج مسئولان استان یزد روز سه شنبه 27 بهمن با حضور در منزل شهدای مظلوم حادثه منا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آنان از خانواده هایشان تجلیل کردند.

در این دیدارها که مدیر حج و زیارت استان و نمایندگانی از دفتر امام جمعه یزد و استانداری حضور داشتند، مدیرکل بنیاد یزد با تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه حجاج بیت الله الحرام برای انان علو درجات را از درگاه احدیت مسئلت کرد.

احمد ابراهیمی با محکوم کردن جنایت عمال سعودی و عدم مدیریت آنان در حج امسال این واقعه را نشان دهنده بی کفایتی آل سعود در مدیریت حج ابراهیمی دانست.

وی با تاکید بر لزوم رسیدگی به خانواده های شهدای منا، افزود: پیرو تفاهم انجام شده ما بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان حج و زیارت ارائه خدمات فرهنگی به خانواده شهدا به بنیاد شهید محول و مسئولیت بیمه تکمیلی و درمان این عزیزان به سازمان حج و زیارت واگذار شده است.

شایان ذکر است در جریان حادثه تاسف بار منا در حج امسال سه تن از حجاج یزدی به نامهای محمدرضا کارگر، محمدمهدی درستکار و حسن دانش به شهادت رسیدند.

نظر شما
پربیننده ها