"هفت هنر در یک چمدان" عیدانه‌ای برای کودکان کار و خیابان است

فرهنگسرای ابن سینا و جمعی از هنرمندان رشته‌های مختلف هنری، نمایشگاه و ورک شاب خیریه نقاشی با عنوان "هفت هنر در یک چمدان" برگزار می‌کند.
کد خبر: ۷۱۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰ - 21February 2016

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، نمایشگاه خیریه گروهی "هفت هنر در یک چمدان" در آستانه نزدیک شدن به پایان سال، ویژه آثاری از اساتید، هنرمندان و نقاشی های کودکان در حمایت از کودکان کار و خیابان از شنبه یکم لغایت هفتم اسفند ماه در گالری شماره یک و دو فرهنگسرای ابن سینا برگزار میشود.

در روز افتتاحیه نمایشگاه، سمیناری با عنوان " خلاقیت و نوآوری در نقاشی کودک" توسط استاد پیشکسوت؛ شجاع جزایری ساعت 17 برگزار میشود.

سید علیمحمد شجاع جزایری فارغ التحصیل دانشگاه هنر و بیش از 45 سال است که به  تدریس از مهد تا دانشگاه مشغول است و در حال حاضر به تدریس در دانشگاه هنر و معماری سوره در رشته کارشناسی ارشد مشغول می باشد.

طی مدت نمایشگاه هر روز ورک شاپ هنری تحت عنوان " کودکانِ بهشتیانِ زمین" ویژه کودکان سندرم دان، کار و خیابانی و معلول جسمی با حضور هنرمندان برگزار خواهد شد.

همچنین در روز پایانی در مراسم اختتامیه، یک اجرای پرفورمنس توسط استاد محمد ابراهیم جعفری، کیوان یوسفی و شراره زندیان انجام خواهد شد.

شایان ذکر است اساتیدی چون؛ مهرداد قهرمانی؛ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد، کاوه نامق؛ عضو هیئت علمی دانشکده هنر دانشگاه آزاد، محمد ابراهیم جعفری؛ پیشکسوت نقاشی، علی ذاکری، فیروز آقا خانی، مهتاب معینی، روناک ربیعی، ژاله تندرو و تعدادی از هنرمندان صدا و سیما در این دوره از نمایشگاه حضور خواهند داشت.

علاقمندان  به شرکت در این رویداد هنری می توانند در تاریخ ذکر شده به فرهنگسرای ابن سینا به نشانی شهرک قدس(غرب)، ایران زمین شمالی فرهنگسرای ابن سینا مراجعه نمایند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار