مجید مجیدی رییس هیات داوران جشنواره فیلم «۱۰۰» شد

مجید مجیدی کارگردان فیلم سینمایی«محمد رسول الله(ص)» به عنوان رییس هیات داوران دهمین جشنواره فیلم «۱۰۰» معرفی شد.
کد خبر: ۷۱۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷ - 22February 2016

مجید مجیدی رییس هیات داوران جشنواره فیلم «۱۰۰» شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، مجید مجیدی کارگردان فیلم سینمایی«محمد رسول الله(ص)» به عنوان رییس هیات داوران دهمین جشنواره فیلم «۱۰۰» معرفی شد. همچنین داوری این جشنواره نیز توسط رسول صدرعاملی، محمدرضا جعفری جلوه، بهرام عظیمی، مهرداد غفارزاده و هادی مقدم دوست انجام می شود.

در کارنامه مجیدی سوابق بسیاری در زمینه کارگردانی، فیلمنامه نویسی و بازیگری به چشم می خورد و از جمله مهمترین آنها می توان به نامزد شدن در اسکار برای فیلم «بچه های آسمان»، نامزد جایزه طلایی ستلایت برای فیلم «باران»، دریافت تقدیرنامه برای فیلم «پدر» از چهاردهمین جشنواره فیلم لندن، جایزه ویژه هیات ملی بازبینی برای فیلم «آواز گنجشکها» و نامزدی خرس طلایی جشنواره بینالمللی فیلم برلین برای فیلم «آواز گنجشگ ها» و... اشاره کرد.

فیلم سینمایی تاریخی «محمد رسول الله(ص)» آخرین فیلم بلند این هنرمند است که به داستان زندگی کودکی پیامبر اسلام در سده ۶ هجری قمری می پردازد. در اولین قسمت از این سه گانه، به دوران جاهلیت و شرایط اجتماعی زمان تولد حضرت محمد(ص) اشاره می شود که تا ۱۲ سالگی ایشان ادامه دارد.

جشنواره فیلمهای ۱۰۰ ثانیهای نیز در ۴ بخش اصلی (مسابقه ملی)، بخش سینمای اخلاق، بخش بینالملل و بخش چشم انداز ۱۴۰۴(مسابقه) از ۱۲ تا ۱۴ اسفندماه ۹۴ در تهران برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار