مدیر اجرایی همایش تحجر و اسلام آمریکایی به دفاع پرس خبر داد:

رونمایی از مستند روحانی مبارز«میرزا جواد تهرانی» با حضور رئیس رسانه ملی

مدیر اجرایی سومین همایش بین‌المللی تحجر و اسلام آمریکایی گفت: همزمان با سومین همایش بین‌المللی تحجر و اسلام آمریکایی فیلم مستند زندگی عالم روحانی میزرا جواد تهرانی رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۷۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲ - 23February 2016

رونمایی از مستند روحانی مبارز«میرزا جواد تهرانی» با حضور رئیس رسانه ملی

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، امیریوسف محبی مدیرعلمی و اجرایی سومین همایش بینالمللی تحجر و اسلام آمریکایی با اعلام خبر رونمایی از مستند «میرزا جواد تهرانی» گفت: تجلیل از علمای مبارز و انقلابی یکی از برنامههای این همایش است که در دستور کار قرار گرفته؛ در این مراسم از مستند زندگی عالم مبارز میزرا جواد تهرانی رونمایی خواهد شد.

وی از رونمایی چند اثر هنری با موضوع «میرزا جواد تهرانی» خبر داد و تصریح کرد: یکی از برنامههای ما رونمایی از ویژه نامه تصویری از حضور این عالم دینی در دوران دفاع مقدس و سخنرانی مشهورشان درباره آزاد سازی خرمشهر است که تبیین خواهد شد.

مدیر علمی و اجرایی همایش سومین همایش بینالمللی تحجر و اسلام آمریکایی، افزود: پوستر تصویر سازی شده گرافیکی از حضور میرزا جواد تبریزی که با لباس بسیج تصویر سازی شده است یکی دیگر از برنامههای است که در این همایش رونمایی و در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

محبی از تولید مجموعه مستندهایی با موضوع علمای انقلابی خبر داد و عنوان کرد: مجموعه مستندهای به سفارش مرکز صدا و سیمای مشهد در دست تولید است که هر کدام روایتی از علمای انقلابی کشور است. یکی از این مستندها به کارگردانی آقای حاجتی درباره زندگی روحانی مبارز میرزا جواد تهرانی کار شده است که انشالله تیزر آن روز همایش در مشهد با حضور محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به دیگر برنامه های این همایش گفت: میزگردهای در این همایش برگزار خواهد شد که در مقابله با جریان تفرقه افکن تلاش میکنند و علمای از از پاکستان، عراق، لبنان و سوریه دعوت شدند و چندین اندیشمند داخلی و بینالمللی در این همایش حضور دارند.

شایان ذکر است سومین همایش بینالمللی تحجر و اسلام آمریکایی طی روزهای 12 و 13 اسفند به میزبانی شهر مقدس مشهد برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار