حمدالله قاسملو خبر داد:

اعزام 70 دانش‌آموز "ایجرودی" به مناطق عملیاتی جنوب کشور

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود گفت: 70 نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان ایجرود به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۷۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۷ - 03December 2013

اعزام 70 دانش‌آموز

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "حمدالله قاسملو" فرمانده سپاه ناحیه ایجرود اظهار داشت: 70 نفر از دانشآموزان این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

قاسملو با اشاره به اینکه مدت اردوهای راهیان نور دانشآموزان چهار روز است، افزود: دانشآموزان در این مدت از یادمانهای شلمچه، اروند و دهلاویه بازدید می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود ادامه داد: محل اسکان دانشآموزان خرمشهر بوده و همچنین در این اردوها برنامههای مختلف فرهنگی برای دانشآموزان برگزار می شود.

وی با اشاره به اهداف اعزام دانشآموزان به اردوهای راهیان نور افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، ارتقای سطح آگاهی دانشآموزان و آشنایی آنها با تاریخ، فرهنگ و ارزشهای دفاع مقدس از اهداف برگزاری این اردوهاست.

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود بیان کرد: همچنین تقویت روحیه معنوی و گسترش فرهنگ و اخلاق مرتبط با آموزههای دینی از اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است.

قاسملو در پایان گفت: دوره بعد اردوهای راهیان نور در اسفند ماه جاری برگزار میشود و در این نوبت عامه مردم شهرها و روستاهای شهرستان، حوزهها و علاقهمندان از طریق ثبت نام در پایگاههای مقاومت بسیج به مناطق عملیاتی اعزام میشوند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار