پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمان برای دعوت به انتخابات

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان در پیام مشترکی از مردم برای حضور گسترده در انتخابات هفتم اسفند دعوت کردند.
کد خبر: ۷۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶ - 26February 2016

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمان برای دعوت به انتخابات

به گزارش دفاع پرس از کرمان، متن این پیام به شرح زیر است:

انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر پشتوانه مردمی و اندیشه های والای حضرت امام (ره) تاسیس و همواره در مسیر تعالی و پیشرفت همه جانبه به پیش رفته و اینگونه است که هم اکنون این کشور به مهره ای تاثیرگذار برای حل مسائل منطقه ای و فرا منطقه ای تبدیل شده است.
ایران اسلامی که در سال های پس از پیروزی انقلاب به طور میانگین شاهد برگزاری هرسال یک انتخابات بوده، هم اکنون به نمادی واقعی از دموکراسی و مردم سالاری دینی تبدیل شده که می تواند الگوی مناسبی برای سایر کشورها باشد.
بی شک در هفتم اسفندماه سال جاری که با تدبیر ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی  به عنوان سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" نامگذاری شده، مردم ایران به مانند همیشه در صحنه حضور یافته و حماسه ماندگاری دیگری را خلق خواهند کرد.
هفتم اسفندماه امسال، صحنه دیگری برای نمایش اتحاد و همبستگی ملت ایران است تا جهانیان بدانند که این مردم به پای انقلاب اسلامی ایستاده اند و این نظام نیز در همه عرصه ها با تکیه بر قدرت ایمان و اراده مردم خود، به پیش می رود.
در انتخابات پیش رو مردم به صحنه خواهند آمد تا بار دیگر نشان دهند که آرمان های این انقلاب به دورترین نقاط جهان صادر شدنی است.
در این مجال از تمامی هم استانی های عزیز و گرانقدر برای حضور پرشورتر همراه با بصیرت در انتخابات هفتم اسفندماه دعوت می شود تا بار دیگر جهانیان به تماشای همبستگی و ولایت مداری ایران اسلامی بنشینند.
 
           آیت الله سید یحیی جعفری                                    علیرضا رزم حسینی
    نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان                           استاندار کرمان

نظر شما
پربیننده ها