استاندار سمنان :

شکوه حضور مردم در انتخابات با استکبار خبری دشمنان قابل کتمان نیست

نشست آموزشی و توجیهی استاندار با مجریان، ناظران و تامین کنندگان امنیت شعب اخذ رای شهرستان در سالن هلال احمر سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۷۱۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲ - 26February 2016

شکوه حضور مردم در انتخابات با استکبار خبری دشمنان قابل کتمان نیست

به گزارش دفاع پرس از سمنان ، استاندار سمنان در نشست آموزشی و توجیهی مجریان، ناظران و تامین کنندگان امنیت شعب اخذ رای شهرستان در سالن هلال احمر سمنان افزود: انتخابات در ایران، امتحان بزرگ الهی و پشتوانه آن خون ۲۲۰هزار شهید و امید مصلحان جهان است.
وی هیاتهای اجرایی و نظارت بر انتخابات را دو بال برای پیشبرد اهداف انتخابات عنوان و خاطرنشان کرد: این دو هیات باید برای اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی قدم بردارند و با هماهنگی و تعامل برخاسته از عقل، قانون، منطق و نظر عالمان دینی، برای انتخاباتی شفاف، سالم و بدون حاشیه تلاش کنند.
ایشان انتخابات را عاملی برای سربلندی نظام با تلاش تمام عوامل اجرایی و نظارتی دانست و اظهار داشت : ناظران و مجریان شعب اخذ رای بدانند روز انتخابات روز استراحت و غفلت نیست و باید با هوشیاری تمام در فعالیت باشند.
دکتر خباز با اشاره به امکان رخداد برخی اتفاقات در اطراف و محل شعب اخذ رای ، یادآور شد: ممکن است عده ای به دنبال اتفاقاتی در بیرون از شعب باشند که نیروهای انتظامی و امنیتی باید با هوشیاری برخورد کنند.
وی ادامه داد: تبلیغ چهره به چهره برای رای دهندگانی که به سمت شعب اخذ رای می روند، نوشتن رای برای افراد بی سواد و کم سواد به سود نامزدها، حضور افراد در شعب با نماد یا رنگ خاص یک نامزد، لحاظ کردن شرایط برای تمدید زمان انتخابات، شعارنویسی و تبلیغ در اطراف شعب اخذ رای از موارد و تخلفاتی است که ناظران، مجریان و نیروهای امنیتی باید مراقب آن ها باشند.
استاندار سمنان تکلیف تمام دست اندرکاران انتخابات را ریخته شدن رای هر چه بیشتر در صندوق های رای از سوی مردم دانست و افزود : هر رای خاری است در چشم دشمن و نباید برای مجریان تفاوتی داشته باشد که نام چه فردی از صندوق رای بیرون می آید.

 دکتر خباز شرایط استان سمنان از هر لحاظ برای برگزاری انتخابات را مطلوب دانست و گفت : عده ای قصد سوء استفاده از فضای مجازی را دارند که زمینه برخورد با آن ها فراهم شده است و به ویژه با تخریب کنندگان چهره ها در فضای مجازی به طور جدی مقابله می شود و اجازه تخریب و تخلف داده نمی شود.
استاندار سمنان، بیطرفی، حساسیت بر رای مردم، تلاش برای برگزاری انتخاباتی شفاف و به دور از حاشیه را از مسایل اصلی دانست که دست اندرکاران و مجریان انتخابات در روز هفتم اسفند ۹۴ باید به آن توجه کنند.
در این نشست با حضور حجت الاسلام حسنعلی عربی رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان و سیدعباس دانایی فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه، مجریان و ناظران انتخابات در سمنان که به صورت کارگاهی آموزش های لازم را فرا گرفتند و در انتهای دوره، آزمون کتبی برای مجریان انتخابات برگزار شد.

/انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار