آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

حضور باشکوه مردم در انتخابات مایه ناامیدی دشمنان می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: حضور باشکوه مردم در انتخابات مایه ناامیدی دشمنان می‌شود چراکه حضور مردم، قدرت نظام را تقویت می‌کند.
کد خبر: ۷۱۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶ - 26February 2016

حضور باشکوه مردم در انتخابات مایه ناامیدی دشمنان می‌شود

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، آیتالله قربانعلی درینجفآبادی در گفتوگو با خبرنگاران، با اشاره به اهمیت ادای دین در روز انتخابات اظهار داشت: انتخابات براساس سخنان مقام معظم رهبری یک وظیفه و یک حق برای ملت شریف ایران است که مردم باید در این روز بزرگ حق خود را اعمال کرده و وظیفه شرعی و سیاسی خود را انجام دهند.

وی افزود: بنا به امر ائمه(ع) شتاب در کار خیر مورد رضایت خداوند است و تمام مردم باید با نیت خالص برای انتخاب بهترینها در پای صندوقهای رای حضور به هم برسانند.

نماینده ولیفقیه در استانمرکزی تصریح کرد: امیدواریم که افرادی صالح و مقید و متدین در هر دو مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی وارد شوند و امور انجام شده توسط نمایندگان انتخابی مردم پایهگذاری برای 10 سال آینده باشد.

آیتالله درینجفآبادی خاطرنشان کرد: همانطور که در دورههای قبل مجلس کارهایی را انجام داد که آثار مفید آن تاکنون باقی مانده است کارهایی همچون تاسیس مترو و احیای شهر عسلویه که تا 100سال دیگر نیز برای کشور یک جبهه تمدن و اقتصادی است.

وی بیان داشت: یک مجلس باید برنامهریزی خود را بهگونهای طراحی کند که زمانی که کاری را به انجام میرساند نتایج مفید آن را نسلهای بعدی نیز ببینند.

امام جمعه اراک با بیان اهمیت کار خبرگان رهبری گفت: خبرگان رهبری نیز که 4 دوره از فعالیت آن میگذرد و در دوره پنجم آن قرار داریم فعالیتهایی را در دورههای قبل انجام داده که آثار آن تاکنون باقی مانده است.

آیتالله درینجفآبادی عنوان کرد: آثار رای امروز مردم تا دهها سال دیگر باقی میماند به همین سبب است که باید در انتخاب فرد اصلح دقت شود، افرادی که در انتخابات شرکت میکنند در حقیقت یک عبادت الهی را انجام میدهند، دشمنان را ناامید و دوستان را شادمان میکنند و این عمل آنها هم ذخیرهای برای آخرتشان و هم برای نسلهای بعدی است.

وی ادامه داد: کاندیداهای هر دو مجلس نیز باید بدانند که اعتماد مردم برای آنها تکلیف میآورد و باید جوابگوی اعتماد مردم و خدمتگذار آنها باشند و رقبایی که در این انتخابات رای نیاوردهاند نباید ناراحت باشند و باید در سنگرهای دیگر به خدمت خود ادامه دهند چراکه امکان این امر وجود ندارد که همه انتخاب شوند.

نماینده ولیفقیه در استان مرکزی افزود: باید تمام ملت ایران به نتایجی که شورای نگهبان اعلام میکنند ایمان داشته باشند و نمایندگان انتخابی را با شرح صدر همراهی کنند.

آیتالله درینجفآبادی تصریح کرد: همه ما باید تلاش خود را کنیم تا سال 95 سالی پر برکت از لحاظ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی باشد و دولت تدبیر و امید گامهای بلندی در این رابطه بردارد و همچنین با هدایتهای مقام معظم رهبری تدبیرهای لازم برای برطرف کردن چالشهای کشور انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: بنده از تمام عوامل اجرایی انتخابات و مردم شریف ایران برای حضور گسترده خود در حماسه 7 اسفندماه قدردانی میکنم و امیدوارم که اعتماد مردم به ثمر بنشیند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار