یونسی:

دولت و اصلاح‌طلبان باید خدمات لاریجانی را پاس بدارند

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقلیت‌های دینی معتقد است لاریجانی در قضیه برجام بزرگترین خدمت را به دولت کرد بنابراین دولتیان و اصلاح‌طلبان باید خدمت لاریجانی را پاس بدارند.
کد خبر: ۷۱۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ - 26February 2016

دولت و اصلاح‌طلبان باید خدمات لاریجانی را پاس بدارند

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، علی یونسی دستیار ویژه رئیسجمهور در امور اقلیتهای دینی صبح امروز (جمعه) باحضور در حسینیه جماران، رأی خود را به صندوق اخذ رأی انداخت.

وی در جمع خبرنگاران در مورد مشارکت گفت: مشارکت در همین ساعات آغازین انتخابات بسیار خوب است و اگر همه جا اینگونه باشد باید امیدوار باشیم.

وی افزود: هر چه مردم بیشتر بیایند مجلس قویتری خواهیم داشت.

یونسی در پاسخ به این پرسش که شما گفتهاید که عارف در ریاست مجلس به نفع لاریجانی کنار خواهد رفت، گفت: من چنین چیزی نگفتم، من گفتم که عارف به نفع لاریجانی برای ریاست مجلس مصلحتاندیشی میکند.

یونسی در پاسخ به سوالی درباره ریاست مجلس دهم گفت: لاریجانی در قضیه برجام بزرگترین خدمت را به دولت کرد بنابراین دولتیان و اصلاحطلبان باید خدمت لاریجانی را پاس بدارند.

یونسی ادامه داد: اینکه آقای عارف مصلحتاندیشی کند که کار خوبی است.

وی در پاسخ به این سؤال که نظر خودتان در مورد ریاست مجلس دهم چیست و به نظرتان چه کسی بهتر است رئیس شود، گفت: آقای لاریجانی در حمایت از برجام خدمت بزرگی کرد، بنابراین ازاینرو دولت و اصلاحطلبان باید پاس این خدمت را داشته باشند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار