ناصربخت در جمع خبرنگاران:

تاکنون گزارشی از تخلفات انتخاباتی نداشتیم/ با تخلفات انتخاباتی برخورد می‌شود

رئیس ستاد انتخابات تهران با بیان اینکه با تخلفات انتخاباتی برخورد می‌شود، گفت: تاکنون گزارشی از تخلفات انتخاباتی نداشتیم.
کد خبر: ۷۱۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ - 26February 2016

تاکنون گزارشی از تخلفات انتخاباتی نداشتیم/ با تخلفات انتخاباتی برخورد می‌شود

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، علی اصغر ناصربخت رئیس ستاد انتخابات تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ساعت هشت صبح امروز کار اخذ رای در 3528 شعبه شهرتهران شروع شده است، این تعداد در حوزه انتخابیه تهران 4062 شعبه است که بالغ بر 500 شعبه مربوط به حوزه های فرعی اسلامشهر، ری شمیرانات و پردیس است.

وی افزود: تاکنون مساله خاصی نبوده است و تمام عوامل اجرایی و نظارت حضور داشته و تمهیدات انتظامی لازم اندیشیدهاند.

رئیس ستاد انتخابات تهران همچنین تصریح کرد: شاهد حضور پررنگ مردم هستیم و از مردم درخواست داریم که در ساعات اولیه مراجعه کنند که در ساعات پایانی دچار ازدحام و مشکل نشویم.

ناصربخت همچنین یادآور شد: نزدیک به 300 شعبه سیار در حوزه انتخابیه شهر تهران داریم که این شعب کار خودشان را آغاز کردند و کاری که در این دوره کردیم آن است که برای شعب سیار مسیرها و ساعات حضور را تعریف کردیم و اعضای شعب بر اساس ساعات و مسیری که برای آنان تعریف شد است باید کار اخذ رای را انجام دهند و در نهایت در مکانهایی که ما پیش بینی کردیم در شعب ثابت که با ازدحام روبرو شدیم، توقف و کمک میکنند.

وی ادامه داد: مانند همه ادوار گذشته با توجه به مشارکت گسترده مردم ما کار اخذ رای را تمدید میکنیم اما تمدید ساعت انتخابات از اختیارات وزیر کشور است که بر اساس گزارشهای رسیده از حوزه های انتخابیه دستور تمدید ساعت رای را میدهند که احتمالا تمدید رای را خواهیم داشت.

رئیس ستاد انتخابات تهران در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد:  در کل کشور 65 صندوق اخذ رای و در تهران 35 صندوق اخذ رای درباره اقلیت ها داریم. هنوز درباره تعطیلی مدارس تصمیمی گرفته نشده و مدارس باز خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: با تخلفات انتخاباتی برخورد میشود و تاکنون گزارشی از تخلفات انتخاباتی نداشتیم و نمایندگان فرماندار موظفند با تخلفات مشهود در سطح شعبه برخورد کنند.

نظر شما
پربیننده ها