هاشمی‌شاهرودی:

ملت ایران با پایبندی به انقلاب و نظام دنیا را متحیر کرده است

رئیس هیات عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه، گفت: ملت مومن ایران در تمام صحنه‌ها، پایبندی به اسلام، امام راحل و انقلاب را به دنیا ثابت و دنیا را متحیر کرده است.
کد خبر: ۷۱۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲ - 26February 2016

ملت ایران با پایبندی به انقلاب و نظام دنیا را متحیر کرده است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس،آیتالله هاشمی شاهرودی پس از انداختن رأی خود در صندوق سیار شماره 505، گفت: خدا را شکر میکنیم که به همت مردم عزیز و بزرگ ایران در تمام صحنههای انتخاباتی، همچون گذشته این انتخابات نیز به خوبی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه «این انتخابات حق ملت ایران است» گفت: حضور مردم در پای صندوقهای رأی و همه صحنههای نظام عزت و شکوهی وصفناپذیر برای نظام به ارمغان آورده است.

وی ادامه داد: امروز نظام اسلامی در دنیا به وسیله این ملت احیا و روز به روز ابعاد عمیق این انقلاب به جهانیان معرفی میشود.

هاشمی شاهرودی با تاکید بر اینکه «در دنیا و منطقه این نظام توانسته است آرمانهای اسلامی، امنیت اسلامی و وحدت امت اسلامی را اثبات کند» تصریح کرد: علیرغم همه دشمنیها و تحریمها و مشکلاتی که جهان استکبار بویژه آمریکا و صهیونیسم و کشورهای تابع آنها ایجاد کردهاند این نظام توانسته بر همه آنها غالب شود.

رئیس هیات عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سهگانه تاکید کرد: همه این عزت و اقتدار مرهون ایمان، عشق و اعتقاد مردم به نظام است که امسال نیز شاهد حضور گسترده مردم بیش از گذشته هستیم.

هاشمیشاهرودی در پایان گفت: ملت شریف ایران امروز اقتدار نظام را به جهانیان ثابت کرده و به رخ کشید که امیدواریم خداوند از همه قبول کند و سایه رهبر معظم انقلاب را بر نظام و همه ملت مستدام گرداند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار