جهانگیری :

نقش رأی مردم در ایران هیچ وقت زینتی نبوده است

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به حضور گسترده و چشمگیر مردم در پای صندوق‌های آرا، گفت: نقش رأی مردم در ایران هیچ وقت زینتی نبوده است.
کد خبر: ۷۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰ - 26February 2016

نقش رأی مردم در ایران هیچ وقت زینتی نبوده است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور امروز با حضور در وزارت کشور و پس از اینکه رأی خود را به صندوق انداخت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس گزارشهایی که به دست ما رسیده خوشبختانه از ساعات آغازین امروز حضور مردم در پای صندوقهای اخذ رأی بسیار چشمگیر و گسترده بوده است.

وی افزود: این حضور باشکوه نشان میدهد که مردم اهمیت و تأثیرگذاری خودشان را در انتخابات میدانند.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه اهمیت جایگاه مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به عنوان دو نهاد مهم تصمیمگیری برای مردم روشن و واضح است، تصریح کرد: نقش رأی مردم در ایران هیچ وقت زینتی نبوده است.

جهانگیری تأکید کرد: نقش مردم همواره در انتخابات تعیینکننده بوده و مردم اطمینان دارند که خودشان میتوانند با حضور در انتخابات در سرنوشت کشورشان تأثیرگذار باشند.

وی خاطرنشان کرد: مردم کاندیداهایی را انتخاب میکنند که به نظر آنها نزدیکتر باشد.

جهانگیری تأکید کرد: به نظر بنده و با توجه به شواهد موجود و گزارشهایی که رسیده امروز یک حماسهای دیگر توسط ملت ایران رقم خواهد خورد و دو مجلس قدرتمند شکل خواهد گرفت تا پشتوانهای برای مسئولان خدمتگزار باشد که میخواهند به مردم خدمت کنند که این مسئله تکلیف ما مسئولان اجرایی را سنگینتر میکند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار