وزیر اطلاعات:

پیشگیری از نفوذ راهبرد دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی باشد

وزیر اطلاعات گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری نفوذ را به عنوان یک هشدار مطرح کردند پیشگیری از نفوذ راهبردی است که باید دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی نسبت به آن حساسیت داشته باشند.
کد خبر: ۷۱۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴ - 26February 2016

پیشگیری از نفوذ راهبرد دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی باشد

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حجتالاسلام محمود علوی در حاشیه حضور در حسینیه ارشاد جهت شرکت در انتخابات مجالس خبرگان و شورای اسلامی در مورد فرمایشات رهبری نسبت به نفوذ، گفت: مقام معظم رهبری نفوذ را به عنوان یک هشدار مطرح کردند، پیشگیری از نفوذ راهبردی است که دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی باید نسبت به آن حساسیت داشته باشند و باید با یک مطالعه راهبردی عوامل، منفعتها و مقصدهای نفوذ شناسایی شود.

وی افزود: باید یک کار علمی صورت گیرد تا کشور از خطر نفوذ بیمه شود. در این راستا وزارت اطلاعات سربازان گمنام و دستگاههای امنیتی در حال تحقق و پیگیری هشدارهای رهبری هستند.

وزیر اطلاعات در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون گروههای تروریستی و ضدامنیتی در جریان انتخابات دستگیر شدهاند؟ گفت: فردا در این راستا صحبت میکنم.

وی در مورد حضور مردم در انتخابات نیز تاکید کرد: همانطور که فکر میکردیم حضور مردم در انتخابات پرشور بوده و سنگ تمام گذاشتند، مردم با امید در این انتخابات حاضر شدند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار