مدیر حوزه‌های علمیه رای خود را در بوشهر به صندوق انداخت

مدیر حوزه‌های علمیه با حضور در شعبه اخذ رای در مسجد امیرالمومنین(ع) بوشهر رای خود را به صندوق انداخت.
کد خبر: ۷۱۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲ - 26February 2016

مدیر حوزه‌های علمیه رای خود را در بوشهر به صندوق انداخت

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، آیتالله سید هاشم حسینی بوشهری در ساعات اولیه اخذ رای با حضور در مسجد امیرالمومنین(ع) بوشهر رای خود را به صندوق انداخت.

مدیر حوزههای علمیه کشور پس از انداختن رای خود  در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه نگاه دنیا امروز به حضور مردم در این عرصه است اظهار داشت: مشارکت مردم در این عرصه هر چه باشکوه و حداکثری باشد نگاه دنیا به ملت ایران نگاه متفاوتی است.

حسینی بوشهری با بیان اینکه مردم ایران در عرصههای مختلف با حضور حداکثری اقتدار ایران را افزایش دادهاند تصریح کرد: از مردم انتظار داریم در آزمون بزرگ انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی حضور فعال و حداکثری داشته باشند تا اقتدار ایران بار دیگر به رخ جهانیان بکشانیم.

وی با بیان اینکه تجزیه و تحلیلهای سیاستمداران مبتنی بر نحوه شرکت مردم در عرصه انتخابات است گفت: شرکت در انتخابات و رای دادن از جمله اقدامهایی است که نشان از اقتدار و عظمت ایران است که مردم باید زودتر و با یک عزم جدیتری در آن حضور یابند.

حسینی بوشهری مجلس خبرگان رهبری را مجلسی مهم و تعیین کننده دانست و افزود: این مجلس نهادی بسیار مهم در کشور است چرا که در انتخاب رهبری نقش اساسی  و مهمی دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار