ترقی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

انگشتان آبی، بینی استکبار جهانی را به خاک مالید

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: ملت ایران با هر سلیقه و اعتقاد سیاسی حماسه‌ای جدید آفردند و با انگشتان خود، بینی استکبار جهانی را به خاک مالیدند و آرزوی دشمنان را برای دوقطبی کردن جامعه با این حضور یکپارچه خنثی کردند.
کد خبر: ۷۲۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ - 27February 2016

انگشتان آبی، بینی استکبار جهانی را به خاک مالید

حمیدرضا ترقی کارشناس مسائل بینالملل در گفتوگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، درباره حضور پرشور مردم در انتخابات روز گذشته گفت: دیروز ملت ایران با هر سلیقه و اعتقاد سیاسی حماسهای جدید آفریدند و با انگشتان خود، بینی استکبار جهانی را به خاک مالیدند و آرزوی دشمنان را برای دوقطبی کردن جامعه با این حضور یکپارچه خنثی کردند.

وی ادامه داد: از طرف دیگر ملت ایران نشان دادند از عزت و شرف کشورشان در برابر دخالت بیگانگان دفاع میکنند و توجهی به القائات دشمنان ندارند.

وی ادامه داد: مردم در این انتخابات همدلی و همزبانی خودشان را با ولایت و رهبری امت اسلامی حفظ کردند و با این حضور گسترده بار دیگر اثبات نمودند پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند.

این کارشناس مسائل بینالملل حضور حداکثری مردم در انتخابات را ضامن بقای عزت، دوام و پیشرفت دانست و اظهار داشت: مردم در جمهوری اسلامی عزت و بقای کشورشان را فدای هیچ اصلی در دنیا نمیکنند لذا این حضور گسترده که لبیک به رهبری جمهوری اسلامی از جانب تمامی مرم بود؛ بار دیگر همگان را پیروز این آزمون در شرایط کنونی منطقه کرد و نقش مهمی در بازدارندگی دشمنان انقلاب اسلامی از هرگونه توطئه داشت.

ترقی بازتاب حضور پرشور مردم در انتخابات در کشورهای غربی را همراه با بیش از انتظارشان خواند و بیان کرد: رسانههای اروپایی مجبور به اعتراف حضور پررنگ مردم در انتخابات شدند و متوجه شدند نظام جمهوری اسلامی از یک پشتوانه عمیق مردمی برخوردار است و علی رغم تمام مشکلاتی که مردم در اثر تحریمهای دشمنان انقلاب اسلامی داشتند اما این فشارها نتوانسته موضع آنها را علیه جمهوری اسلامی تغییر دهد و یا در اراده آنها برای دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی تزلزلی ایجاد کند.

نظر شما
پربیننده ها