رحمانی‌فضلی در نشست خبری:

در هیچ حوزه‌ای ابطال صندوق نداشته‌ایم/ شرکت بیش از ۶۰ درصد واجدان شرایط در انتخابات

وزیر کشور با بیان اینکه میزان مشارکت را پس از پایان شمارش آرا اعلام می‌کنیم، گفت: بیش از ۶۰ درصد واجدان شرایط در انتخابات شرکت کرده‌اند؛ که این میزان بیشتر خواهد شد.
کد خبر: ۷۲۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰ - 27February 2016

در هیچ حوزه‌ای ابطال صندوق نداشته‌ایم/ شرکت بیش از ۶۰ درصد واجدان شرایط در انتخابات

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان مطلب فوق، حضور مردم در انتخابات را مناسب ارزیابی و تصریح کرد: براساس آرای استعلام شده از طریق سیستم حدود 33 میلیون نفر در انتخابات شرکت کردهاند که این میزان بیشتر خواهد شد.

رحمانیفضلی یادآور شد: هم از نظر سیاسی و هم از نظر امنیتی انتخابات در شرایط مناسبی برگزار شد و تا الان در هیچ حوزهای ابطال صندوق نداشتهایم.

وزیر کشور تصریح کرد: همکاری بین دستگاههای نظارتی، اجرایی و امنیتی انتظامی عالی بوده و توانستیم رقم مناسبی از مشارکت و حضور را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امشب 80 درصد نتایج را اعلام میکنیم، یادآورشد: نتایج آرای حوزه انتخابیه استان تهران را امشب پس از نهایی شدن اعلام خواهیم کرد.

رحمانیفضلی گفت: با توجه به اینکه دو انتخابات بوده نزدیک به 70 میلیون رأی به صندوقها ریخته شده است.

وزیر کشور با بیان اینکه باید تمام تخلفات مجازی و شخصی احصا و برخوردهای لازم صورت گیرد، افزود: اگر افرادی سازماندهی شده به شهری برای رأی دادن منتقل شوند حتما باید جلوگیری شود؛ در این رابطه دو اتوبوس در منطقه حسنآباد که قصد ورود به تهران داشت را متوقف کرده و به استانداری اعلام کردیم اگر اتوبوسی سازماندهی شده قصد آمدن به تهران را داشت آن را متوقف کرده و گزارش کنند.

رحمانیفضلی تأکید کرد: با نتایجی که بر اساس استعلامات بهدست آمده، در شهر تهران 2 میلیون و 900 هزار نفر و در کل استان تهران حدود 3 میلیون و 900 هزار نفر رأی دادند؛ که این آمار قطعی نیست.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار