پیام تسلیت رئیس حوزه هنری برای درگذشت فرج‌الله سلحشور؛

مرحوم سلحشور یک عمر در طریق اعتلای سینمای دینی قدم برداشت

محسن مومنی‌شریف رئیس حوزه هنری در پیامی درگذشت شادروان فرج‌الله سلحشور، سینماگر دینی و هنرمند متعهد انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۷۲۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳ - 27February 2016

مرحوم سلحشور یک عمر در طریق اعتلای سینمای دینی قدم برداشت

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، محسن مومنیشریف رئیس حوزه هنری در پیامی درگذشت شادروان فرجالله سلحشور، سینماگر دینی و هنرمند متعهد انقلاب اسلامی را تسلیت گفت. متن کامل پیام تسلیت رئیس حوزه هنری به شرح زیر است:

بازگشت همگان به سوی اوست

استادفرج الله سلحشور، مصداق هنرمندی متدین و انقلابی بود که فقدانش دریغ ودردی بیپایان را برای جامعۀ هنری کشور به بار آورد. هنرمندی متعهد که یک عمر در طریق اعتلای سینمای دینی قدم برداشت و از معجزات انبیای الهی تاعنایات خدا در جبههها را با زبان و بیانی فاخر به تصویر کشید.

سریال به یادماندنی «یوسف پیامبر(ع)» او ادای دین بزرگی بود که سینمای متعهد وهنرمندانه انقلاب در عرصۀ هنر دینی از خود به یادگار گذاشت. او همواره درقامت یک هنرمند انقلابی و دلسوز، از آرمانهای انقلاب و دستاوردهای آن پاسداری کرد. وی از نخستین طلایهداران هنر نمایش و سینما در حوزه هنری انقلاب اسلامی بود و در شکلگیری هنر نمایش دینی و انقلابی تلاشهای ارزشمند و منحصر به فردی داشت.

درگذشت این هنرمند مجاهد و صدیق واقعهای جانسوز و خبری ناگوار برای اهالی فرهنگ وهنر این مرز و بوم است. این مصیبت را به جامعۀ فرهنگی و هنری کشور و خانوادۀ معظم آن بزرگوار تسلیت عرض کرده و تنعم از خوان رحمت الهی و علو درجات آن مرحوم را از حضرت پروردگار مسئلت داریم.

محسن مومنیشریف - رئیس حوزه هنری

نظر شما
پربیننده ها