شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور:

منتخبین مجلسین با مرور مطالبات امام(ره) و رهبری مجلسی انقلابی تشکیل دهند

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در بیانیه‌ای تصریح کرد: تشکیل مجلسی در طراز انقلاب مطالبه عمومی مردم است و امید داریم منتخبین مجلسین،با مرور مطالبات امام(ره) بزرگوار و مقام معظم رهبری، تلاش کنند تا شاخصه‌های مجلس انقلابی را محقق گردانند.
کد خبر: ۷۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳ - 27February 2016

منتخبین مجلسین با مرور مطالبات امام(ره) و رهبری مجلسی انقلابی تشکیل دهند

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، شورای تبیبن مواضع بسیج دانشجویی کشور به مناسبت برگزاری با شکوه انتخابات 7 اسفند بیانیهای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه خطاب به ملت قهرمان اسلامی آمده است: حماسه پرشور انتخابات هفتم اسفند، بار دیگر تجلی اعتقاد راسخ شما مردم همیشه در صحنه به آرمانهای انقلاب اسلامی بود. این حماسه حضور، برای چندمین بار موجبات رسوایی و بیاعتباری دشمنان قسم خورده این مرز و بوم، که در راه دلسرد کردن مردم از آرمانهای خود به همه نوع ترفندهای  سیاسی و امنیتی و اقتصادی دست زده بودند، را فراهم آورد.

در ادامه تاکید شد: بیشک  پیروز حقیقی انتخابات شما ملت قهرمان ایران اسلامی هستید که به فضل خدای متعال گامی دیگر درراستای استواری و سرفرازی کشور برداشتید و تصویری از یک ملت صبور، مقاوم، مصمم و متعهد را در پیش چشم جهانیان به نمایش گذاشتید.

ما دانشجویان بسیجی سراسر کشور به نوبه خود خلق این حماسه ی سیاسی بزرگ را، به محضر نورانی حضرت ولیعصر(عج) و نائب بر حقش حضرت امام خامنهای، تبریک گفته و از آحاد ملت ایران تقدیر و تشکر نموده و خداوند متعال را برای این پیروزی عظیم شاکریم. اکنون که  این حماسه سیاسی با حضور کم نظیر ملت بزرگ ایران به اوج خود رسیده است بسیار به جا و نیکوست که رقابتها و مبارزات انتخاباتی جای خود را به رفاقت و تعامل دهند لذا ضمن تبریک به همه منتخبین ملت، از هر جناح و جریانی، انتظار میرود در فرصت باقیمانده تا تشکیل مجلس دهم خود را آماده حضور در خانه ملت و خدمت به مردم فهیم ایران اسلامی کنند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در ادامه این بیانیه آورده است: بی شک تشکیل مجلسی در طراز انقلاب اسلامی مطالبه عمومی مردم است که امید میرود منتخبین مجلسین، با مرور مطالبات امام(ره) بزرگوار و مقام معظم رهبری، تلاش نمایند تا شاخصه های مجلس انقلابی را محقق گردانند. انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی و پنجم مجلس خبرگان دارای پیام های سیاسی فراوانی بود که در وقت مقتضی با مردم شریف ایران اسلامی در میان گذاشته  میشود.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: مجددا خدای متعال را جهت خلق این حماسه عظیم، شاکریم و با تکریم یاد امام بزرگوار، شهدا و ایثارگران عالی مقام، فردایی روشن را برای این مرز و بوم آرزو مندیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار