وزیر اطلاعات خبر داد:

انهدام دو گروه تروریستی پیش از برگزاری انتخابات

وزیر اطلاعات از کشف دو گروه تروریستی پیش از برگزاری انتخابات خبر داد.
کد خبر: ۷۲۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ - 28February 2016

انهدام دو گروه تروریستی پیش از برگزاری انتخابات

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس؛ حجت الاسلام والمسلمین علوی صبح امروز در نشستی خبری با اعلام این خبر، افزود: 19 بهمنماه یعنی 18 روز قبل از برگزاری رأیگیری یکی از عناصر تکفیری را در مرزهای جنوب شرق کشور شناسایی کردیم که مقادیری مواد منفجره، چاشنی انفجاری و اقلامی که در عملیاتهای تروریستی مورد استفاده قرار میگیرد به همراه داشت.

وی با اشاره به این اقلام از یک عدد بمب آهنربایی نام برد که تروریست مذکور قصد داشت از طریق چسباندن آن به اتومبیل نسبت به انجام اعمال تروریستی اقدام کند.

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: ما در ایام برگزاری انتخابات که همزمان با ایام فاطمیه (س) بود مطلع شدیم که جریانهای تروریستی خارج از کشور از غرب کشور امکان ورود و انجام عملیات تروریستی را دنبال میکنند.

وی با اشاره به همکاری دستگاههای مختلف با وزارت اطلاعات در جهت کنترل مناطق مرزی غرب کشور گفت: چهارشنبه هفته گذشته مقارن با 5 اسفند یک تیم چهارنفره تروریستی را شناسایی کردیم که اقلام زیادی برای انجام عملیات انتحاری از جمله 6 جلیقه انتحاری برای انجام عملیات انتحاری، چاشنی الکترونیکی، پودر انفجاری، فیتیله انفجاری و... را به همراه داشتند که همه را برای انجام عملیات انتحاری و انفجاری تهیه کرده بودند تا به زعم خود در ایام انتخابات که همزمان با ایام فاطمیه (س) بود امنیت مردم را سلب کنند.

وی با تأکید بر اینکه وزارت اطلاعات از هیچ کوششی برای برقراری امنیت کشور دریغ نکرده و نمیکند خطاب به جریانهای تروریستی، گفت: وزارت اطلاعات اجازه نمیدهد که جریانهای تروریستی از هیچ نقطه کوری استفاده کرده و امنیت و آرامش مردم را مخدوش کنند.

وزیر اطلاعات در بخش اول سخنانش با اشاره به حماسه پرافتخار حضور پرشور مردم پای صندوقهای رأی آن را در مخابره پیام عزت و اقتدار ایران اسلامی به همه جهان موثر برشمرد و گفت: چشم جهانیان با حضور پرشور مردم در انتخابات خیره شد. مردم ایران در انتخابات 7 اسفند به پیام رهبر خویش لبیک گفته و در انتخابات حاضر شدند.

وی با بیان اینکه ما همت والای خود را برای خدمت به مردم به کار خواهیم بست، اظهار کرد: ما به عنوان خدمتگزاران ملت تلاش کردیم تا انتخابات 7 اسفند در فضایی توأم با امنیت و آرامش برگزار شود که با لطف الهی چنین شد و مردم با آرامش آرای خود را به صندوقها ریختند.

وی با بیان اینکه روشن بود جریانهای تروریستی و آنها که به آرامش ما رشک میبرند تلاش میکنند تا آرامش و امنیت فضای انتخابات را مخدوش کنند، گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) همگام با دستگاههای امنیتی، انتظامی، قضایی و دستگاه سیاسی در این ایام اشراف اطلاعات خود را مضاعف کردند و تمام صحنهها را زیر نظر گرفته و اشراف اطلاعاتی خود را بالا بردیم.

وی با اشاره به شناسایی حرکات و تحرکات مشکوک و رصد اطلاعاتی وزارت اطلاعات در زمینه برقراری امنیت در ایام انتخابات، گفت: مواردی را که تصور میکردیم قصد انجام کاری را دارند زیر نظر گرفتیم و بدین وسیله از هرگونه اقدام آنها علیه امنیت کشور جلوگیری کردیم.

وزیر اطلاعات با یادآوری اینکه امنیت حاکم بر کشور نتیجه این نیست که دشمنان قصد توطئه علیه ما را نداشته باشند، گفت: دشمنان همواره درصدد توطئهآفرینی هستند اما تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و تمام نیروهای امنیتی، انتظامی و قضایی کشور این است که امکان توطئه را از جریانهای تروریستی بگیریم که بحمدالله نیز اینگونه شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار