حجت الاسلام علیزاده خبر داد؛

برگزاری چهارمین دوره آزمون کتبی حفظ قرآن‌ در مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: چهارمین دوره آزمون حفظ قرآن‌کریم در دو مرحله کتبی و شفاهی در استان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۷۲۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲ - 28February 2016

برگزاری چهارمین دوره آزمون کتبی حفظ قرآن‌ در مازندران

 به گزارش دفاع پرس از مازندران، حجتالاسلام ستارعلیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری چهارمین دوره آزمون حفظ قرآن کریم در مازندران خبر داد و اظهار کرد: چهارمین دوره آزمون حفظ قرآنکریم در مرحله شفاهی در دو بخش خواهران و برادران در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه از یک تا 12 اسفند آزمون شفاهی به صورت شهرستانی در سطح بقاع متبرکه  در حال برگزار میشود، افزود: آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در 13 اسفند برگزار میشود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران تصریح کرد: کسانی میتوانند در آزمون کتبی پایانی شرکت کنند که در آزمون شفاهی شرکت کرده باشند.

این مسئول با بیان اینکه آزمون کتبی به صورت متمرکز در هر شهرستان و در 30 مکان برگزار میشود، ادامه داد: سهمیه استان مازندران در طرح تربیت حفاظ قرآن کریم بیش از 14 هزار نفر در سطح مختلف بوده است.

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه با استقبال مردم و قرآنآموزان استان سهمیه تربیت حافظان مازندران محقق شد، گفت: چهارمین آزمون حفظ قرآن کریم در 11 رشته حفظ جزء 30، جزء یک و 30، جزء یک و دو و 30 ، پنج جزء اول ، 10 جزء اول ، 15 جزء اول، 20 جزء اول ،حفظ کل، 150 حفظ موضوعی قرآن، 300 حفظ موضوعی قرآن و 120 حفظ موضوعی قرآن از کتاب «مسافران آسمان» ویژه نوجوانان برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها