شجاعی کیاسری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

دوقطبی سازی در کشور با حضور پرشور مردم در انتخابات منحل شد

نماینده مردم مازندران گفت: مردم بار دیگر با حضور به موقع پای صندوق‌های رای به جهانیان اثبات کردند؛ یاوه‌گویی و دوقطبی سازی در فضای در کشورمان جواب نمی‌دهد.
کد خبر: ۷۲۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶ - 29February 2016

دوقطبی سازی در کشور با حضور پرشور مردم در انتخابات منحل شد

سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، درباره حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم با هوشیاری کامل و عمق بینش سیاسی در راستای نهادینه کردن حقوق حقه خود پای صندوقهای رای آمدند و در راستای پیام مقام معظم رهبری حضور حداکثری در انتخابات داشتند.

وی ادامه داد: مردم فهیم ایران ضمن حضور پرشور پای صندوقهای رای، پشتیبانی و ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اثبات کردند و گزینههای خود را نیز انتخاب کردند تا بار دیگر به جهانیان بفهمانند یاوهگویی و دوقطبی سازی در فضای سیاسی کشورمان جواب نمیدهد.

نماینده مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون انتخابات به پاپان رسیده و زمان تحقق شعارهای منتخبین مردم است اظهار داشت: همه نمایندگان باید پاسخگوی مطالبات و خواستههای مردم باشند و شعارهایی که با آنها با کرسی خانه ملت راه یافتند جامه عمل بپوشانند و در این چهار سال اولویت بندی داشته باشند که به اهداف خود دست پیدا کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار