تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسئولان اجرایی توسط علیرضا منادی سپیدان عضو هیات رییسه مجلس قرائت شد.
کد خبر: ۷۲۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ - 29February 2016

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس؛ متن این تذکرات به شرح زیر است:

* عمرانی نماینده سمیرم به وزیر جهاد کشاورزی: با توجه به وضعیت نابسامان بازار سیب چرا فکری به حال صادرات سیب نشده و واردات انجام میشود، همچنین به رییس جمهور: جلوگیری از واردات قاچاق میوه.

* مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت پرداخت سریع حق الزحمه مربیان پیش دبستانی و خرید خدمت که از مهر ماه مشغول به کار شده اند.

* مقیمی نماینده بهشهر به وزیر نیرو: تسریع در تامین و تخصیص اعتبار به سد شرق مازنداران، همچنین به وزیر آموزش و پرورش: تسریع در پرداخت مطالبات فرهنگیان.

* منظری توکلی نماینده بافت، رابر و ارزوئیه به وزرای جهاد کشاورزی وامور اقتصادی و دارایی: چرا قیمت تضمینی ذرت کشاورزان ارزوئیه پرداخت نشده است، همچنین به وزیر صنعت، معدن و تجارت: چرا به قول خود برای راه اندازی پروژه فولاد بافت و بازگشت به کار 241 کارگر اخراج شده اقدام نکردهاید؟

* محجوب و قاضیپور نمایندگان تهران و ارومیه به وزرای جهاد کشاورزی، کشور، صنعت،معدن و تجارت و امور اقتصادی و دارایی: جلوگیری از واردات میوه به شکل غیر قانونی و قاچاق .

* قاضیپور نماینده ارومیه به رییس جمهور و وزیر آموزش و پرورش: تسریع در پرداخت حقوق حقالتدریسیهای آموزش و پرورش که مدت 7 ماه می گذرد اما پرداخت نشده است.

* فلاحی باباجان نماینده اهر و هریس به وزیر جهاد کشاورزی: علت کوتاهی در پرداخت خسارت بیمه کشاورزان.

* فتاحی نماینده شهر بابک به وزیر اطلاعات: چرا نیروهای اطلاعاتی در جلوگیری از تخلفات انتخاباتی موفق عمل نکردند ، همچنین به وزیر کشور: علت عدم توانمندی در برگزاری انتخابات سالم در شهرستان شهر بابک چیست؟.

* زاهدی نماینده کرمان به وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت و معدن: توضیح علت عدم پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد و ذوب آهن همچنین پرداخت حقوق شاغلین در معادن استان کرمان.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار