مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی اصفهان:

۴۰۰۰ دانشجوی اصفهانی به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند

مسئول فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: ۴۰۰۰ دانشجوی اصفهانی در قالب ۱۰۰ کاروان از سراسر اصفهان به اردوهای راهیان نور جنوب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۷۲۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۷ - 01March 2016

۴۰۰۰ دانشجوی اصفهانی به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند

به گزارش دفاع پرس، حسین قاسمی درباره اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور کشور اظهار داشت: اعزام دانشجویان استان اصفهان از 27بهمنماه سال جاری با اعزام دانشجویان دانشگاه صنعتی و مالک اشتر کلید خورده است و تا 29 اسفندماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه 4000 دانشجوی اصفهانی در قالب 100 کاروان برای زیارت مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام میشوند، افزود: اوج اعزام دانشجویان از 13 لغایت 29 اسفندماه است و دانشجویان جدیدالورود و دانشجویانی که تا کنون به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام نشدهاند در اولویت اعزام قرار دارند.

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی اصفهان بیان کرد: زائران دانشجو در مدت 3 روز از مناطق عملیاتی والفجر 8، کربلای 4، شلمچه و مسجد خرمشهر در جنوب استان خوزستان، پاسگاه زید، طلاییه، هویزه، دهلاویه و معراج الشهدای اهواز در مرکز استان خوزستان و فکه، کانال کمیل، فتح المبین و شرهانی در شمال استان خوزستان بازدید میکنند.

قاسمی با اشاره به برنامههای در نظر گرفته شده برای دانشجویان در قالب محتوایی اردوهای راهیان نور تصریح کرد: این برنامهها در 2 قسمت برنامهریزی شده است، یکی فضای شور که ایجاد فضای مناسب و احساسی در یادمانها است و دیگری در فضای شعور که در بخش فکر و اندیشه برنامههایی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: «جنگی که بود و جنگی که هست» و «دانشجویی که بود و دانشجویی که هست» یکی از موضوعات محوری است که مبلغان و راویان در این اردوها به آن میپردازند، همچنین بستههای فرهنگی متناسب با کاروانهای دانشجویی در نظر گرفته شده است، از سوی دیگر مراسم بدرقه کاروانهای دانشجویی در دانشگاههای سراسر استان برگزار میشود.

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی اصفهان بیان کرد: در اردوهای راهیان نور دانشجویی امسال سعی شده است تا در بخش قالب و محتوای فکری و اندیشهای، برنامهریزی بهتری انجام شود، همچنین در بخش ارتباط با دانشجویان شرکتکننده تلاش میشود با استفاده از شبکههای اجتماعی، ارتباط با دانشجویان در طول سال حفظ شود.

نظر شما
پربیننده ها