خواهرزاده شهید بروجردی در گفت‌وگو با دفاع مقدس تشریح کرد

آخرین وضعیت خدیجه محمدی/ نیاز مادر مسیح کردستان به دعای مسیحایی مردم

خواهرزاده شهید بروجردی، آخرین وضعیت جسمانی مادر "مسیح کردستان" را تشریح کرد.
کد خبر: ۷۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۰ - 02December 2013

آخرین وضعیت خدیجه محمدی/ نیاز مادر مسیح کردستان به دعای مسیحایی مردم

مهناز کلوخی، خواهرزاده "شهید بروجردی" در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به وضعیت "خدیجه محمدی" مادر شهید محمد بروجردی ملقب به "مسیح کردستان" اظهار کرد: مادربزرگم به دلیل سکته مغزی 14 روز است که در بخش ICU (مراقبتهای ویژه)  بیمارستان خاتمالانبیاء تهران بستری بوده و در کما به سر میبرد.

کلوخی افزود: پزشکان تمام تلاش خود را برای بهبود و تغییر وضعیت او انجام میدهند.

خواهرزاده شهید بروجردی گفت: مشکلات ریوی، فشار خون و عوارض ناشی از سکته مغزی این مادر فداکار توسط پزشکان معالج او در بیمارستان تحت کنترل و درمان است.

وی خاطرنشان کرد: امروز مادر شهید بروجردی احتیاج به دعای خیر مردم دارد و از ملت شهیدپرور ایران می خواهم تا برای بهبود این مادر فداکار دعا کنند.

کلوخی در پایان گفت: مادر شهید گاهی بیهوش میشود و گاهی نیز هوشیار است و امیدواریم هر چه سریعتر بهبود یابد.

گفتنی است، شهید بروجردی پس از فرمان امام خمینی(ره) برای سرکوبی عناصر ضد انقلاب عازم پاوه و سپس کردستان شد.

در کردستان تمام حرکات ضد انقلاب را به عنوان فرمانده عملیات زیر نظر داشت. در جریانات پاوه، درگیری سنندج و حوادث دردناک شهرهای کردستان همواره یکهتاز مقابله با ضدانقلاب بود و شهرها یکی پس از دیگری با دلاوریهای شهید بروجردی و یارانش آزاد شد.

مردم کردستان با علاقه عجیبی او را دوست داشتند. او همواره میگفت باید حساب مردم را از ضد انقلاب جدا کنیم. به خاطر این برخورد گرم و صمیمی با مردم آن منطقه بود که به او لقب "مسیح کردستان" داده بودند. او به سیدالشهدای کردستان نیز معروف بود. او در اول خرداد 1362 بر اثر انفجار مین به شهادت رسید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار