حمله افراد مسلح به هنگ مرزی در سیستان و بلوچستان

تعدادی از افراد مسلح ناشناس اقدام به شلیک گلوله آر پی جی به سمت هنگ مرزی میل 167 واقع در استان سیستان و بلوچستان کردند.
کد خبر: ۷۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۴ - 03December 2013

حمله افراد مسلح به هنگ مرزی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، تعدادی از افراد مسلح ناشناس، عصر دیروز اقدام به شلیک گلوله آر پی جی به سمت هنگ مرزی میل ۱۶۷ واقع در استان سیستان و بلوچستان کردند.

رجبعلی شیخزاده، معاون استاندار سیستان و بلوچستان طی گفتوگویی در این زمینه به تشریح جزئیات درگیری نیروهای مسلح در مرز سراوان با اشرار مسلح پرداخت و اظهار داشت: مقارن ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۱۱ آذرماه جاری ساختمان پاسگاه میل مرزی ۱۶۷ واقع در حوزه نوار مرزی شهرستان توسط اشرار مسلح از داخل خاک پاکستان با اصابت گلوله آرپیجی آماج حمله ناجوانمردانه قرار گرفت، که با اقدام مقابله به مثل و آتش سنگین مأموران مرزبانی و قرارگاه سپاه وادار به عقبنشینی شدند.

معاون امنیتی - سیاسی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در این در گیری یک نفر از نیروهای خودی به نام استوار یکم وظیفه احمد کرهبندی به فیض شهادت نائل آمده و ۶ تن دیگر مجروح شدند.

وی در خصوص هویت عاملان این حمله گفت: گروهک تروریستی جیش العدل "جند الشیطان سابق" طی اطلاعیهای اینترنتی عملیات مذکور را به عهده گرفته است.
 
رجبعلی شیخزاده در تشریح منطقه درگیری بیان داشت: موقعیت منطقه درگیری عموماً کوهستانی و بعضاً صعبالعبور بوده و فاصله مکانی آن با حادثه مورخ ۳ آبان امسال حدود ۵ کیلومتر است.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار