با حضور مسئولان استان لرستان صورت گرفت؛

اعطای نشان شجاعت به شهید زنده «نور خدا موسوی»

معاون فرهنگی هیأت رزمندگان غرب و شمال غرب در عیادت از شهید زنده «سید نور خدا موسوی» نشان شجاعت را به نمایندگی از معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا به خانواده این شهید زنده اعطا کرد.
کد خبر: ۷۳۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳ - 07March 2016

اعطای نشان شجاعت به شهید زنده «نور خدا موسوی»

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، هیأتی از مسئولان لرستان به همراه معاون فرهنگی هیأت رزمندگان غرب و شمال غرب از شهید زنده «سید نور خدا موسوی» عیادت کردند؛ که در این دیدار نشان شجاعت به نمایندگی از سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا به خانواده این شهید زنده اعطا شد.

«سید نورخدا موسوی» از مأموران نیروی انتظامی است که در تاریخ 17اسفند 87 بهواسطه درگیری با گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی در سیستان و بلوچستان از ناحیه سر مجروح شد؛ به نحوی که نیمی از جمجمه این سرباز اسلام از بین رفته و این باعث شده تا از آن زمان تاکنون که تقریبا هشت سال میگذرد، در حالت کما به سر ببرد.

سید نور خدا موسوی شاید تنها شهید زنده وطن باشد که روزانه عاشقان زیادی از سر تا سر میهن عزیزمان برای دیدار با این عزیز به استان لرستان شهرستان خرم آباد سفر میکنند.

البته این شهید زنده، مورد عنایت مقام معظم رهبری نیز قرار دارد و بارها معظم له از طریق نماینده ولی فقیه در استان در جریان وضعیت این شهید زنده قرار گرفتهاند.

خانواده سید نور خدا موسوی و دو فرزندش آرزومند دیدار با مقام معظم رهبری و تشریففرمایی ایشان بر بالین سید نور خدا هستند.

این جانباز صد درصدی که هوشیاری کمی دارد، هشت سال است که روی تخت مراقبتهای پزشکی تحت مراقبت همسرش قرار دارد و این همسر فداکار، تمام کارهای پزشکی و مراقبتی این شهید زنده را به تنهایی در منزل انجام میدهد.

در دیدار مورد اشاره «زهرا سادات موسوی» دختر این جانباز صد در صد، هم دکلمهای را برای حاضرین قرائت کرد و سپس نماز جماعت ظهر و عصر به امامت رئیس اداره عقیدتی سیاسی لشکر 84 خرم آباد ارتش برپا شد.

در این دیدار فرمانده لشکر 84 خرم آباد ارتش، فرمانده نیروی انتظامی استان، رئیس اداره عقیدتی سیاسی لشکر 84 خرم آباد، معاون فرهنگی هیأت رزمندگان غرب و شمال غرب و رئیس اداره بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های استان لرستان حضور داشتند.

گفتنی است در 19 اسفند که «یادواره ستارگان امنیت»؛ گرامی داشت سرداران و 2000 شهید نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تالار فردوسی دانشگاه ملی زاهدان برگزار خواهد شد، به صورت رسمی نشان شجاعت به شهید زنده «نور خدا موسوی» اعطاء می شود.

همچنین در این دیدار از "کبری حافظی" همسر سید نورخدا موسوی با اهدای لوحی از طرف سرلشکر ایزدی به خاطر پرستاری مشفقانه از این جانباز سرافراز تقدیر شد.

نظر شما
پربیننده ها