سردار فدوی:

آمریکا از زمان شروع برجام به دنبال فشار است/اقتدار نیروی دریایی سپاه باعث خجالت دشمنان شد

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقتدار نیروی دریایی در ماجرای بازداشت دریاداران آمریکایی نشان داد که رزمندگان اسلام همیشه پیروزند؛ آمریکایی ها از زمان شروع برجام در صدد فشار هستند اما اقتدار نیروی دریایی سپاه خجالت را برایشان به دنبال داشت.
کد خبر: ۷۳۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰ - 08March 2016

آمریکا از زمان شروع برجام به دنبال فشار است/اقتدار نیروی دریایی سپاه باعث خجالت دشمنان شد

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از ارومیه، سردار «علی فدوی» در یادواره شهید مهدی باکری و 12 هزار شهید آذربایجان غربی که با حضور مسئولان لشکری و کشوری  در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، با بیان اینکه جبهه باطل به فکر نابوی جبهه حق است ولی وعده خداوند مبنی بر پیروزی حق بر باطل همیشه جلوه گر و نمایان است، اظهار کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس نشان دادیم که محاسبات جبهه کفر و باطل را در هم می شکنیم و امروز هم همین مسیر را ادامه می دهیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اگر تمام مستکبران دورهم جمع باشند بازهم قابل مقایسه با قدرت درونی انقلاب اسلامی نیستند، ادامه داد: در سخت ترین شرایط و بدترین حملات شاهد شکل گیری زیباترین صحنهها توسط رزمندگان بوده ایم و به همین دلیل قادر به مقابله با این انقلاب نیستند.

وی یادآور شد: دشمنان انقلاب اسلامی جنگ ظاهری را می بینند اما در خصوص مبانی درونی جنگ اطلاعی ندارند که وعده الهی قطعا محقق خواهد شد.

سردار فدوی با اعلام اینکه امام(ره) و رهبر انقلاب اسلامی لحظه ای وجود استکبار را به رسمیت نشناخته اند و این همان روحیه انقلابی است، ادامه داد: وجود بیش از هفتصد پایگاه نظامی آمریکا در سراسر جهان نتوانست قدرت انقلاب اسلامی را به زوال ببرد چرا که انقلاب اسلامی توانمندی خود را از مبانی اسلامی و الهی گرفته است.

وی تاکید کرد:  برخی نفت را بهترین وسیله برای غلبه بر انقلاب اسلامی میدانند اما غافل از این هستند که روحیه انقلابی رزمندگان اسلام بسیار والا و فراتر از اینها بوده و هیچگاه در برابر فشارها سر فرو نمی آورند؛ رزمندگان انقلاب اسلامی توانسته اند نگرش جهان به جایگاه غالب و مغلوب را تغییر دهد و جبهه باطل را شکست خورده اصلی میدان مبارزه معرفی کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در سخت ترین شرایط هم با اطمینان در راستای انجام تکلیف حاضر خواهیم بود و در برابر استکبار جهانی می ایستیم، گفت:  تکلیف خداوندی را انجام دهیم قطعا در جبهه حق قرار داریم و پیروزی با ما خواهد بود.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: اقتدار نیروی دریایی در ماجرای بازداشت دریاداران امریکایی نشان داد که رزمندگان اسلام همیشه پیروز هستند؛  از زمان شروع برجام در صدد فشار هستند اما اقتدار نیروی دریایی سپاه خجالت را برایشان به دنبال داشت.

وی در پایان تاکید کرد: رزمندگان مدافع حرم از هر نقطه ای هستند و تا زمانی این مبارزه ادامه خواهد داشت که همه به حقانیت مسیر اسلام پی ببرند.

گفتنی است در این مراسم همچنین حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه، طی سخنانی، شهادت در راه خدا را والاترین و بالاترین جایگاه برای بشر دانست و افزود: شهدای ایران اسلامی این افتخار را به دست آورده اند تا در راه خدا از جان خود بگذرند و با همان جان های تکه تکه شده در روز قیامت محشور خواهند شد.

نظر شما
پربیننده ها