حجت الاسلام والمسلمین شهیدی:

افتخارات کشور حاصل ایثارگری شهدا و ایثارگران است

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران یزد گفت: افتخارات کشور حاصل ایثارگری شهدا و ایثارگران است.
کد خبر: ۷۳۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳ - 08March 2016

افتخارات کشور حاصل ایثارگری شهدا و ایثارگران است

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از یزد، حجت الاسلام والمسلمین شهیدی عصر دوشنبه 17 اسفند به دیدار خانواده سه شهید تقوی، جانباز روشندل علی محمد صادقیان و آزاده سرافراز محسن زارع زاده مهریزی رفت و از صبر و استقامت آنان تجلیل کرد.


معاون رئیس جمهور در این دیدارها با قدردانی از رشادتهای شهدا و ایثارگران گفت: افتخارات کشور حاصل ایثارگری شهدا و ایثارگران است و ملت ایران همواره مدیون این عزیزان خواهد بود.


وی خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را وظیفه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: ما هرچه در توان داریم برای خدمت به خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان به کار خواهیم بست هرچند قطعا جوابگوی رنج و زحمت فراوان آنان نخواهد بود.


نماینده ولی فقیه در بنیاد ایثار را دارای مراتبی دانست و تاکید کرد: ایثار شهدا و جانبازان بالاترین درجه ایثار است که سلامت و آسایش خود را برای سلامت و آسایش هم میهنان خود تقدیم کردند.


حجت الاسلام والمسلمین شهیدی با بیان جایگاه علمی یزد در سطح کشور تصریح کرد: جوانان یزدی همواره تحت تاثیر علمای بزرگ دین مبین اسلام همچون حائری یزدی، سیدکاظم طباطبایی و شهید محراب آیت الله صدوقی بوده و هستند.


معاون رئیس جمهور حضور قدرتمند ایثارگران را در مجامع علمی کشور خواستار شد و افزود: بهترین راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حضور قدرتمند یادگاران شهدا و ایثارگران در مجامع دانشگاه ها و مراکز علمی کشور است.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار